موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
210199
۱۶ آذر ۱۳۹۸

نجات معجزه‌آسای کودک ۵ ساله سنندجی بعد از سقوط از یک آپارتمان ۵ طبقه

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: کودک ۵ ساله به داخل داکت آپارتمان ۵ طبقه در بهاران سنندج سقوط کرد که با تلاش تیم عملیاتی این سازمان نجات یافت.

به گزارش کودک پرس ، صالح زندی اظهار کرد: بر اثر بی‌احتیاطی کودک 5 ساله به داخل داگت یک آپارتمان سقوط کرده بود که بطور معجزه آسای نجات یافت.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج اظهار داشت: روز گذشته پسر پنج ساله‌ای به همراه مادر خود به پشت بام رفته بودند که بر اثر بی‌احتیاطی به داخل گودال داکت آپارتمان 5 طبقه سقوط کرد.

وی گفت: پس از دریافت خبر از سامانه 125 از ایستگاه مرکزی دو دستگاه خودرو سنگین و 9 نفر آتش‌نشان برای نجات کودک به محل اعزام شدند.

زندی اضافه کرد: بعد از گرفتن پیام صوتی از کودک و صحبت کردن با او آتش‌نشانان متوجه شدند که کودک سالم است و عملیات امداد و نجات را آغاز کردند.

 

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج از نجات معجزه آسای این کودک 5 ساله خبر داد و گفت: خوشبختانه با تلاش تیم عملیاتی این سازمان این کودک بدون کوچکترین آسیبی و با ایمن‌ترین شیوه از داخل گودال داکت خارج و برای اطمینان خاطر از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار