موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
208907
۱۸ آبان ۱۳۹۸

ارائه کلیه خدمات مشاوره‌ای در مسجد جمکران

مدیر مرکز خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران از فعالیت مرکز مشاوره تخصصی این مسجد مقدس در اکثر زمینه‌ها از جمله مشاوره حقوقی، خانواده، کودک و نوجوان و اختلالات روانشناختی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی فاتح عنوان کرد: در سال‌های گذشته در مسجد مقدس جمکران مشاوره به صورت عمومی ارائه می‌شد و مواردی هم چون تشکیل پرونده مخصوص برای فرد واستمرار مشاوره برای افراد وجود نداشت، اما از سال ۹۷، مرکز تخصصی مشاوره جمکران افتتاح شد.

وی ادامه داد: زائران و مجاوران می‌توانند از خدمات مرکز مشاوره تخصصی مسجد مقدس جمکران استفاده کنند، این مرکز مشاوره در مسجد جمکران، از سمت باب‌المعصومه(سلام‌الله علیها)، در صحن پیامبر اعظم و ساختمان علامه حلی قرار دارد.

فاتح بیان کرد: مشاوره عمومی در مسجد مقدس جمکران به صورت رایگان ارائه می‌شود و خدمات مرکز مشاوره‌ تخصصی جمکران نیز با حداقل هزینه‌ ارائه می‌شود تا همه مراجعین بتوانند از آن استفاده کنند.

مدیر خدمات معارفی مسجد مقدس جمکران گفت: نوبت‌دهی مرکز تخصصی مشاوره از ساعت ۹ الی ۱۲ در روزهای دوشنبه تا پنجشنبه انجام می‌شود و افراد می‌توانند از طریق شماره تلفن۳۷۲۵۶۱۵۱ با این مرکز ارتباط داشته باشند.

 

وی درخصوص برنامه‌های این مرکز مشاوره عنوان کرد: به همت مرکز مشاوره تخصصی جمکران، دوره یک روزه “آرامش و سلامت خانواده” با حضور اساتید برجسته‌ دکتر مرتضی آقاتهرانی، دکتر مهدی هادی و سید علیرضا تراشیون پیرامون مباحثی هم چون اخلاق در خانواده، مهارت های ارتباطی همسران و فرزندپروری در ۱۷ آبان ماه سال جاری برگزار می شود، این کارگاه اولین کارگاه مرکز مشاوره و افتتاحیه و آغازی بر سلسله کارگاه‌های مرکز مشاوره تخصصی خواهد بود.

 

فاتح عنوان کرد: از دیگر برنامه‌های این مرکز، می‌توان طرح غربالگری توانایی ذهنی و رفتاری کودکان را نام برد، این طرح ویژه کودکان ۶ تا ۱۲ سال بوده و با ارزیابی حافظه کودک، توجه، توانایی‌های یادگیری با جدیدترین ابزارها به ارزیابی جامع رفتار کودک می پردازد.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار