موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
208077
۰۱ آبان ۱۳۹۸

نزاع خیابانی چند جوان در زاهدان منجر به قتل یک نوجوان شد

در پی نزاع خیابانی چند مرد جوان در منطقه شیرآباد زاهدان نوجوان ۱۷ ساله به قتل رسید.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان  گفت: یک فقره نزاع مسلحانه در منطقه شیرآباد شهر زاهدان به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او  افزود: با حضور عوامل انتظامی مشخص شد چند مرد جوان با هم درگیر که در این درگیری نوجوانی ۱۷ ساله بر اثر اصابت ۲ گلوله تپانچه از ناحیه قفسه سینه و شکم مجروح و به بیمارستان خاتم انبیاء (صلی‌الله علیه و آله و سلم) منتقل شد.

سرهنگ اکبری تصریح کرد: با حضور به موقع عوامل انتظامی ضارب که قبل از فرار از محل دستگیر و در بازرسی از او یک قبضه تپانچه به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متاسفانه ساعتی پس از این درگیری نوجوان که به بیمارستان خاتم منتقل شده بود به علت شدت جراحات وارده فوت و پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

او گفت: متهم ۱۸ ساله در بازجوئی‌های علمی کارآگاهان پلیس آگاهی به قتل اعتراف و انگیزه اش را اختلافات قبلی با مقتول عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عاملان این نزاع تاکید کرد: در بررسی نزاع‌های خیابانی در کنار تلاش برای حل معضلات اجتماعی و حذف یا کاهش عوامل بوجود آوردنده این نزاع ها، آموزش مهارت کنترل خشم جایگاه بسیار مهم و ویژه‌ای دارد لذا متولیان فرهنگ سازی و خانواده‌ها می‌بایست در این زمینه فعالیت جدی داشته باشند تا شاهد این حوادث نباشیم.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار