موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
206888
۱۰ مهر ۱۳۹۸

سارقان طلاجات دختربچه ۹ ساله در تیران و کرون دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان طلاجات کودکان که اقدام به سرقت طلاجات یک دختربچه ۹ ساله کرده بودند در کمتر از یک ساعت خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ علی صادقی اظهار داشت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و اعلام سرقت طلاجات دختربچه ۹ ساله اش توسط سه  نفر سارق سریعاً واحد گشت انتظامی در محل حاضر و تحقیقات تخصصی خود را انجام دادند.

وی افزود: با تحقیقات صورت گرفته از مالباخته مشخصات سارقان به دست آمده و بلافاصله به همه واحدهای گشتی اعلام و در کمتر از یک ساعت خودروی سارقان  توسط ماموران شناسایی و  متوقف شد.

سرهنگ صادقی از دستگیری هر سه نفر سارق طلاجات کودکان در این عملیات خبر داد و گفت: طلاهای مالباخته در بازرسی از متهمان کشف و به وی بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان  اظهار داشت: سارقان در اظهارات خود عنوان کردند که به قصد سرقت طلاجات از کودکان و سالمندان در مناطق گردشگری و تفریحی تردد می کردند.

 

این مقام انتظامی گفت: به خانواده ها توصیه می کنیم از آویختن زیور آلات قیمتی به کودکان هنگام حضور در معابر عمومی و خلوت، کوچه ها و پارک ها به دور از چشم خودتان خودداری نموده و به کودکان بیاموزید که در اماکن عمومی از مقابل چشم شما دور نشوند و به افراد غریبه اعتماد نکنند.

 

 

 

 

منبع:‌ مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار