موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
206625
۰۸ مهر ۱۳۹۸

حبس و شلاق مجازات آزار پسر نوجوان

دو مرد ترقه فروش که شب چهارشنبه سوری پسر ۱۴ ساله‌ای را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، در دادگاه محاکمه شدند.‌

به گزارش کودک پرس ، شب چهارشنبه آخر سال 96 بود که پسری نوجوان به‌نام میلاد همراه پدرش به پلیس آگاهی رفت و از دو مرد جوان که وی را در خانه متروکی حوالی میدان گمرک تهران مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، شکایت کرد.

میلاد در اظهاراتش به مأموران عنوان کرد: برای خرید ترقه به میدان گمرک رفته بودم که در آنجا با یکی از فروشندگان ترقه که سعید نام داشت آشنا شدم.
او به من گفت که می‌تواند مقدار زیادی ترقه را با قیمت مناسبی در اختیارم قرار دهد و با همین وعده مرا به خانه‌ای متروکه برد و دقایقی بعد در داخل یکی از اتاق‌های آن خانه زندانی‌ام کرد. پس از آن به همراه یکی از دوستانش به‌نام ناصر مرا مورد آزار و اذیت قرار دادند.
به دنبال این شکایت پسر نوجوان به پزشکی قانونی معرفی و روشن شد وی تحت آزار قرار گرفته است.
با اطلاعاتی که پسر نوجوان به پلیس داد مأموران بلافاصله وارد عمل شدند و با شناسایی پاتوق دو متهم توانستند در عملیاتی غافلگیرانه ناصر معروف به ناصرترقه را در همان حوالی میدان گمرک شناسایی و بازداشت کنند.
ناصر ترقه ابتدا ادعای بی‌گناهی کرد، اما وقتی با پسر نوجوان مواجه شد به جرمش اقرار کرد. با این حال از سرنوشت سعید هم اظهار بی‌اطلاعی کرد.
همزمان با این عملیات تلاش پلیس برای ردیابی سعید ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی چند ماه قبل به اتهام جنایتی خونین در اردبیل بازداشت شده است. با این اطلاعات دستور انتقال سعید از اردبیل به تهران داده شد و او نیز با پسرنوجوان و ناصر ترقه مواجهه حضوری داده شدند.
این دو متهم صبح دیروز در شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی تولیت محاکمه شدند.
در ابتدای جلسه پسر نوجوان به تشریح شکایت خود پرداخت و برای متهمان اشد مجازات درخواست کرد. سپس سعید روبه‌روی قضات ایستاد و با انکار اتهام آزار پسر نوجوان، آدم‌ربایی و حبس غیرقانونی گفت: قبول دارم در میدان گمرک پسر نوجوان را دیدم و او را به بهانه فروش ترقه به خانه ناصر بردم، اما من او را تحویل ناصر دادم و آنجا را ترک کردم.
سپس، ناصر در جایگاه ویژه ایستاد و آزار پسر نوجوان را گردن گرفت.
وی گفت: سعید پسر نوجوان را به خانه ما آورد و او را آزار داد و تهدیدم کرد که من هم او را آزار بدهم. من هیچ رضایتی به این کار نداشتم و از ترس سعید دست به این کار زدم.
پس از اظهارات متهمان و شاکی پرونده در نهایت قاضی تولیت متهم ردیف اول – ناصر – را به اتهام آدم‌ربایی به 15سال حبس و به اتهام آزار و اذیت پسر نوجوان به یکصد ضربه تازیانه و سعید متهم ردیف دوم را به اتهام آدم‌ربایی به چهار سال حبس و به اتهام آزار به یکصد ضربه شلاق محکوم کرد.
منبع: شفا آنلاین
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار