موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
203671
۰۲ شهریور ۱۳۹۸

شکارچی دختران دوباره به دام پلیس افتاد

مرد فریبکار با پرسه در شبکه اجتماعی تلگرام، دختران نوجوان را فریب می‌داد و در مخفیگاهش به آن‌ها تعرض می‌کرد.

به گزارش کودک پرس ، از زمان وارد شدن شبکه‌های اجتماعی به زندگی مردم کانون‌های خانواده متزلزل و زندگی‌های بسیاری نابود شده است. نداشتن مهارت‌های لازم برای ورود به جهان مجازی بیش از همه اقشار نوجوان را دچار آسیب شده و خانواده‌های آن‌ها را با بحران مواجه کرده‌است. در یکی از پرونده‌هایی که در پلیس‌آگاهی تهران در جریان است دختران نوجوان در دام مردی فریبکار گرفتار شده و قربانی حادثه‌ای سیاه می‌شدند.

این پرونده چهارم اردیبهشت‌ماه امسال تشکیل شد. آن روز دختری نوجوان همراه خانواده‌اش وارد شعبه هفتم دادسرای امورجنایی تهران شد و علیه مردی شیطان‌صفت شکایت کرد. او توضیح داد: چندی قبل در یکی از گروه‌های تلگرامی با پسری به نام فرشاد آشنا شدم. او گفت که ۲۰‌ساله است و وضع مالی خیلی‌خوبی هم دارد. مدتی که از آشنایی ما گذشت به من ابراز علاقه کرد و پیشنهاد داد تا هم‌دیگر را ملاقات کنیم. به خاطر اعتمادی که به او پیدا کرده‌بودم، پیشنهادش را قبول کردم و حوالی تهرانپارس با او قرار ملاقات گذاشتم. ساعت پنج عصر سر قرار منتظر فرشاد بودم که یک خودروی «تویوتا راو فور» شاسی‌بلند‌مشکی توقف کرد. راننده مردی حدوداً ۳۵‌ساله بود که خودش را شاهین معرفی کرد و گفت که دایی فرشاد است. آن مرد گفت که از طرف فرشاد آمده است و از من خواست سوار ماشین شوم تا من را نزد فرشاد ببرد که قبول کردم و سوار شدم. او بعد از عبور از چند خیابان در همان حوالی وارد ساختمانی سه‌طبقه شد. وقتی وارد شدیم متوجه شدم که ساختمان خالی است و کسی آنجا نیست. خواستم خارج شوم که آن مرد به من حمله کرد و….
بعد از مطرح شدن شکایت تیمی از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی به دستور بازپرس وارد عمل شدند و در این باره تحقیق کردند. در بررسی‌های میدانی کارآگاهان مشخص شد که هویت واقعی متهم محمدرضا. ک‌۳۵ ساله است.
بررسی سوابق محمدرضا حکایت از این داشت که او ۱۰ بار به اتهام قتل، تعرض به نوامیس، شرارت، کلاهبرداری و… بازداشت شده و به زندان افتاده‌است. شاکی وقتی با تصویر محمدرضا مواجه شد او را به عنوان مرد متجاوز شناسایی کرد. پس از آن بود که مأموران پلیس مخفیگاه متهم را در محدوده تهرانپارس شناسایی و او را بازداشت کردند.
محمدرضا ابتدا جرمش را انکار کرد و گفت که در جریان حادثه نقش نداشته است. او وقتی با شاکی مواجه شد، اما به جرمش اعتراف کرد. متهم گفت: من در گروه‌های تلگرامی پرسه می‌زدم و دختران نوجوان را شناسایی می‌کردم. بعد از آن با هویت جعلی با آن‌ها وارد رابطه دوستی شده و پس از فریب‌دادنشان آن‌ها را به خانه‌ام می‌کشاندم و به آن‌ها تعرض می‌کردم.
سرهنگ کارآگاه علی‌ولی‌پور گودرزی، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس‌آگاهی تهران بزرگ گفت: دستور انتشار تصویر بدون پوشش متهم از سوی قاضی صادر شده است و کسانی که به این شیوه مورد آزار قرار گرفته‌اند برای طرح شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی‌تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.
منبع: روزنامه جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار