موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
203538
۳۱ مرداد ۱۳۹۸

برگزاری دومین دوره المپیاد هندبال استعداد‌های برتر

دومین دوره المپیاد هندبال استعداد‌های برتر با حضور بیش از ۵۰۰ هندبالیست نوجوان پسر از ۳۱ استان کشور به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش کودک پرس ، رضا عزتی رئیس هیات هندبال استان کرمانشاه بابیان اینکه دومین دوره المپیاد هندبال استعداد‌های برتر کشور از ۳۱ مرداد تا پنجم شهریور در کرمانشاه برگزار خواهد شد، گفت : در این دوره از المپیاد ۵۷۴ ورزشکار، سرپرست تیم، کادر فنی و… در کرمانشاه حضور پیدا کرده اند.

او گفت : ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها از ۳۱ استان کشور و در قالب ۳۲ تیم طی شش روز باهم رقابت خواهند کرد.

رئیس هیات هندبال استان افزود: این رقابت‌ها بصورت فشرده و در دو نوبت صبح و عصر در دو سالن ورزشی مجموعه وررشی امام خمینی (ره) و سالن مجموعه ورزشی امام سجاد (علیه‌السلام) شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

او گفت: در سه روز اول رقابت ها، تیم‌ها در قالب هشت گروه چهار تیمی به مصاف هم خواهند رفت و در روز چهارم و پنجم مسابقات بصورت حذفی برگزار خواهد شد.

عزتی افزود: در روز انتهایی مسابقات نیز دیدار‌های رده بندی و فینال و نیز مراسم اختتامیه را با حضور مسئولان خواهیم داشت.

سیدقاسم جاسمی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: ما در فراکسیون ورزش مجلس و در سطح ملی تلاش خواهیم کرد پشتیبان خوبی برای نوجوانان و جوانان ورزشکار کشور باشیم تا به جایگاه رفیعی که شایسته جوانان ایرانی است دست پیدا کنند و پرچم کشور را در میادین مختلف به اهتزار در آورند.

وی در اوادامه به میزبانی کرمانشاه در برگزاری این رویداد بزرگ اشاره کرد و گفت: کرمانشاهیان مردمان میهمانوازی هستند و در این مدت میزبانان شایسته‌ای برای ورزشکاران خواهند بود.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه و اورامانات نیز در این مراسم به جاذبه‌های گردشگری استان بویژه در منطقه اورامانات اشاره کرد و گفت: باید از این فرصت برای معرفی داشته‌ها و ظرفیت‌های گردشگری کرمانشاه استفاده کنیم.

 

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از اندیشیده شدن تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه بهتر این المپیاد خبرداد و گفت: از مدت‌ها قبل جلسات متعددی را برای اجرای باشکوه المپیاد استعداد‌های برتر سه رشته هندبال، هاکی و شنا به میزبانی کرمانشاه برگزار کرده ایم و امیدواریم مسابقات به بهترین شکل برکزار شود .

 

 

 

 

منبع:‌ باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار