203123
۲۴ مرداد ۱۳۹۸

اعزام ۱۲ کماندار نوجوان و جوان به جهانی اسپانیا/ ۲ کماندار در انتظار صدور ویزا

تیم ملی تیروکمان نوجوانان و جوانان در حالی روز یکشنبه ۲۷ مرداد راهی اسپانیا می‌شود که هنوز وضعیت اعزام دو کماندار نوجوان به دلیل عدم صدور ویزا برای شرکت در این مسابقات مشخص نیست.

به گزارش کودک‌پرس ، تیمهای ملی تیروکمان نوجوانان و جوانان در رشته‌های ریکرو و کامپوند دختران و پسران در حالی روز یکشنبه ۲۷ مرداد برای شرکت در مسابقات جهانی عازم اسپانیا می‌شوند که از ۱۲ کماندار اعزامی به این مسابقات هنوز ویزای دو کماندار نوجوان پسر از سوی کشور میزبان صادر نشده و بنا به گفته‌ی امید نجاری مدیر تیم های ملی تیروکمان در صورتی که ویزای این دو کماندار تا روز پنجشنبه ۲۴ مرداد از سوی کشور میزبان صادر نشود از شرکت در مسابقات خط خواهند خورد.

نگار رجبی، علی رحمتی، نازنین زهرا جمالزاده، گیسا بایبوردی، نیلوفر علیپور، آرمین پاکزاد، سوگند رحمانی، امیر یزدانی، پرهام شبانکاره، رضا شبانی، دانیال حیدرزاده و امیر محمد قربان زاده ۱۲ ورزشکار اعزامی به اسپانیا هستند که هدایت این تیم را در بخش ریکرو زهرا شعبانی و در بخش کامپوند بهزاد پاکزاد بر عهده دارند.

 

تیم ملی تیروکمان نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا ۶ مرحله اردوی آماده‌سازی را از دی ماه سال گذشته تا به الان پشت سر گذاشته است و آخرین اردوی کمانداران از ۱۲ مرداد در سایت تیروکمان آغاز شده و تا ۲۶ مرداد ادامه خواهد داشت.

 

کمانداران نوجوان و جوان برای دومین بار است که در مسابقات جهانی شرکت می‌کنند و در نخستین حضورشان که در آرژانتین برگزار شد موفق به کسب یک مدال برنز کامپوند انفرادی توسط گیسا بایبوردی و سهمیه المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین توسط امیررضا صفایی پور شد.

 

 

 

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار