202848
۲۲ مرداد ۱۳۹۸

خودکشی سرمایه‌دار امریکایی فساد گسترده‌اش، دامن نوجوان دربار سلطنتی انگلیس را نیز گرفت

جفری اپستین، سرمایه دار ۶۶ ساله آمریکایی که چندی قبل دست به خودکشی زده بود، مسائل پشت‌پرده‌اش توسط رسانه‌ها برملا شد و باعث رسوایی گسترده‌ای شد که دامن دربار سطنتی انگلیس را هم گرفت.

به گزارش کودک‌پرس ، اپستین در سال های ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۵ اغلب به بعضی از قربانیان خود که ۱۴ ساله بودند پول داده تا دختران زیر سن قانونی را نزد او بیاورند تا شبکه فسادش گسترده تر شود.

خودکشی این سرمایه دار آمریکایی جنجال بسیار گسترده ای به پا کرده چرا که حواشی آن بسیار زیاد شده است. در ماجرای شبکه گسترده فساد اپستین اکنون پای بسیاری از چهره های سرشناس وسط کشیده شده از جمله پسر ملکه انگلیس.

اکنون شاهزاده اندرو دومین پسر ملکه انگلیس در مظان این اتهام قرار دارد که اپستین برایش دختری نوجوان فراهم کرده است. «ویرجینیا رابرتس» زنی است که مدعی شده است از سوی «جفری اپستین»، میلیاردر آمریکایی، برای برقراری «رابطه جنسی» با «شاهزاده اندرو»، پسر دوم ملکه انگلیس مجبور شده بود.

به گفته این زن وی در آن زمان تنها 17 سال داشته و به عنوان یک نوجوان مجبور شده است تا رابطه جنسی داشته باشد.

حال «کاخ باکینگهام» که در دو روز گذشته رابطه «اندرو» با «افراد صغیر و نابالغ» را تکذیب کرده این بار انتشار گزارش‌هایی مبنی بر دیدار «ملکه الیزابت» با این زن آمریکایی را رد کرده است.

در حالی که تکذیب های کاخ باکینگهام ادامه دارد انتشار یک عکس بر دردسرهای پرنس اندرو افزوده است. در این عکس اندرو دست خود را دور کمر ویرجینیای 17 ساله حلقه کرده است. ویرجینیا اکنون 35 سال دارد.

رسوایی بزرگ دربار سلطنتی ادامه دارد و به نظر نمی رسد شاهزاده انگلیسی به راحتی از شر آن راحت شود.

اندرو سومین فرزند و دومین پسر ملکه انگلیس است. او که دو دختر 31 و 29 ساله دارد سال ها پیش به دلیل رسوایی های اخلاقی همسرش سارا فرگوسن از او جدا شد اما اکنون شایعاتی مبنی بر ازدواج مجدد این دو شنیده می شود.

 

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار