202761
۲۰ مرداد ۱۳۹۸

کسب چهار رتبه برتر کشوری هشتمین جشنواره نوجوان سالم توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان فارس

رئیس اداره مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش فارس گفت: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان سالم ، دانش آموزان و فرهنگیان فارس موفق به کسب چهار رتبه برتر کشوری شدند.

به گزارش کودک‌پرس ، دکتر لیلا نورافشان گفت: در مرحله استانی هشتمین جشنواره نوجوان سالم ،بیش از 72 هزار و 450  اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.

رئیس اداره  مراقبت در برابر  آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش فارس، از رشد 54 درصدی تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه استانی جشنواره نوجوان سالم در فارس خبر داد و گفت:  جمع کل نفرات شرکت‌کننده در هشتمین جشنواره نوجوان سالم  نسبت به سال قبل از آن نیز  46 در صد رشد داشته است.

وی افزود: در مراسم اختتامیه مرحله استانی این جشنواره از 187دانش‌آموز دختر،  161 دانش‌آموز پسر ،  62 همکار فرهنگی و والدین دانش آموزان به‌عنوان برگزیدگان مرحله استانی و همچنین تمامی روسای ادارات آموزش‌وپرورش و معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و  همچنین کارشناسان مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی فعال در این جشنواره تقدیر شد.

نورافشان گفت: از استان فارس 72 اثر در بخش دانش‌آموزی و 12 اثر برگزیده همکاران در بخش ابتکارات مدرسه‌ای به‌عنوان منتخبین استانی به دبیرخانه کشوریاین جشنواره در تهران ارسال شد که حاصل آن کسب 4 مقام برتر کشوری در سطح کشور بود.

رئیس اداره  مراقبت در برابر  آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش فارس ،اسامی برترین‌های استان فارس در مرحله کشوری هشتمین جشنواره نوجوان سال را به شرح زیر اعلام کرد:

نورافشان گفت: در بخش دانش‌آموزی، سهراب رمضانی از اداره آموزش‌وپرورش قیر وکارزین،  رتبه اول کشوری در بخش فیلم داستانی -آرین روان روی از اداره آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز، رتبه اول کشوری در بخش نرم‌افزار چندرسانه‌ای- آیدا کشاورز و حدیث عابدی  هر دو از اداره آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز ، رتبه سوم کشوری در بخش پویانمایی را کسب کردند.

رئیس اداره  مراقبت در برابر  آسیب‌های اجتماعی آموزش‌وپرورش فارس گفت: در بخش ابتکارات مدرسه‌ای ویژه همکاران فرهنگی نیز نورالله خندانی از اداره آموزش‌وپرورش ناحیه سه شیراز ، در بخش محصولات فرهنگی موفق به کسب رتبه سوم کشوری شد.

وی همچنین گفت: این جشنواره همه‌ساله باهدف ترویج شیوه‌های زندگی سالم و پیشگیری از رفتارهای پرخطر برگزار می‌شود و دانش آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی می‌توانند در سه محور پیشگیری از سوءمصرف مواد ، پیشگیری از استعمال دخانیات و پیشگیری از خشونت ، آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارائه کنند.

منبع: اداره آموزش و پرورش

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار