موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
214111
۰۴ اسفند ۱۳۹۸

واحدی: «هنرستان ایران زمین» نوجوانان را با مشاغل اجتماعی آشنا می‌کند

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «هنرستان ایران زمین» گفت: هدف از تولید این برنامه آشنایی نوجوان‌ها با مشاغل مختلفی است که در آینده و در انتخاب رشته تحصیلی‌شان تاثیرگذار خواهد بود.

به گزارش کودک پرس ، «اقبال واحدی» مجری، تهیه کننده و گزارشگر برنامه تلویزیونی «هنرستان ایران زمین» گفت: این روزها مشغول اجرا و تهیه برنامه‌ای به نام «هنرستان ایران زمین» هستم که از شبکه شما پخش می‌شود.

وی با اشاره به مضمون این برنامه نیز ادامه داد: ما نوجوان‌ها را به اردوهای گردشگری و صنعتی می‌بریم تا از نزدیک شاهد فعالیت کارخانه‌ها و شغل‌های مختلف باشند.

واحدی همچنین با بیان هدف از تولید این برنامه نیز افزود: قصد داریم برای نوجوان‌‌ها انگیزه‌ای ایجاد کنیم تا اگر  روزی خواستند انتخاب رشته کنند به راحتی تصمیم خود را بگیرند و فقط چند شغل مطرحی مثل دکتر، مهندس و خلبانی را در ذهنشان نداشته باشند و حضور در اردوها باعث شود تا با شغل‌های دیگری در سطح جامعه آشنا شوند.

 

وی با بیان اینکه این برنامه برای گروه سنی نوجوان و خانواده است، افزود: در خلال این، برنامه‌های مفرحی در زمینه گردشگری شهرگردی و صنعت گردی هم داریم. همچنین این برنامه در بخش استودیو فقط پلاتو دارد و ما از شروع تا پایان هر سفری با این عزیزان همراه هستیم.

این مجری با بیان اینکه در برخی مواقع نیز برنامه به صورت زنده پخش می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر ۱۰ قسمت از «هنرستان ایران زمین» پخش شده است و ۱۰ قسمت دیگر نیز باقی مانده است که به ترتیب پخش خواهد شد.

وی درباره استقبال مردم از این برنامه نیز عنوان داشت: تا الان بازخوردهای خوبی از جانب مخاطب داشتیم، اما زمان پخش‌مان به دلیل همزمانی با امتحان‌های دی ماه بچه‌ها خیلی زمان مناسبی نبود و از طرفی به این خاطر برای اردو رفتن مشکل داشتیم.

واحدی با اشاره به ادامه برنامه در قسمت‌های بعدی نیز گفت: مدتی است که ضبط برنامه را برای قسمت‌های بعدی آغاز کردیم تا به پخش در تابستان برسیم.

 

این کارگردان درباره پخش این برنامه در نوروز نیز گفت: بنا داریم تا این برنامه را در نوروز نیز پخش کنیم.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار