موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
212791
۰۷ بهمن ۱۳۹۸

کسب مقام برتر دانش‌آموز بهبهانی در جشنواره ملی ادبی نوجوان و جوان فردوسی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از درخشش دانش‌آموز دبیرستان استعداد‌های درخشان شهید ناصری در جشنواره ملی ادبی نوجوان و جوان فردوسی ویژه مدارس سمپاد خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، رسول عبدی پور مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: دل نوشته این دانش آموز توانمند با عنوان کاروان شب توانست با کسب بالاترین امتیاز از بین شرکت کنندگان از مدارس متوسطه دوره دوم سمپاد استان خوزستان، مقام برتر کشوری را برای استان و شهرستان به ارمغان آورد.

او افزود: امیرحسین هادی با بیان احساسات ناب و کلمات شیوا در قالب این دلنوشته، در دومین جشنواره ملی ادبی نوجوان و جوان فردوسی ویژه مدارس استعدا‌های درخشان پرفروغ درخشید و طی مراسم با حضور مهاجرانی رئیس سازمان ملی پرورش استعدا‌های درخشان و دانش پژوهان جوان، معاونین وزارتی و مدیر کل و روسای ادارات استعدا‌های درخشان سراسر کشور مورد تقدیر قرار گرفت.

عبدی پور با اشاره به آوازه شهیر هنرمندان ادبی شهرستان از گذشته‌های دور تا کنون در سراسر کشور، تصریح کرد: مردم فرهنگ دوست و ادب پرور شهرستان همواره در تربیت فرزندانی علم دوست و ادیب تلاش وافر داشته اند.

 

مدیر آموزش و پرورش بهبهان گفت: شناسایی و تربیت استعداد‌های برجسته و ممتاز دانش آموزی در زمینه‌های علمی و فرهنگی در سند تحول آموزش و پرورش تاکید شده است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار