موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
210110
۱۳ آذر ۱۳۹۸

فاصله بین دانش‌آموزان و فرهنگ نماز باید کاسته شود

فرماندار شیروان با اشاره به اینکه فاصله‌ای بین ما و گروه نوجوان ایجاد شده که خوب نیست، گفت: نخبگان ما هم رضایت ندارند لذا آموزش و پرورش باید به حوزه اجتماعی کمک کند در غیر اینصورت زیان می‌بینیم.

به گزارش کودک پرس ، امین رضا مرآتی در اجلاسیه نماز دانش آموزی با اشاره به اینکه فاصله ای بین ما و گروه نوجوان ایجاد شده که می تواند خوب نباشد، افزود: نخبگان ما هم رضایت ندارند لذا  آموزش و پرورش باید به حوزه اجتماعی کمک کند در غیر اینصورت خسارت و زیان می بینیم.

 

فرماندار شیروان گفت: آموزش و پرورش باید به گونه ای عمل کند که بچه ها نسبت به خود، جامعه و مبانی اعتقادی نگرش مناسبی داشته باشند و فرهنگ نماز را از همه جوانب به گونه ای مطرح کنند که دانش آموزان بپذیرند.

مدیر ستاد اقامه نماز خراسان شمالی هم گفت: شکر، رشد و خودسازی، آرامش و قرب الهی چهار دلیل اصلی برای نیاز خداوند و نماز خواندن است.

حجت الاسلام رضا احمدی فر با بیان اینکه نماز پیشگیری و درمان است، اظهار داشت: آنچه انسان را دچار تلاطم می کند دور شدن انسان از خدا است که راه نزدیک شدن به خدا، نماز است.

 

وی با اشاره به افزایش ناهنجاری های اخلاقی در جامعه گفت: نماز نقش به سزایی در آرامش افراد دارد، اینک بالاترین میزان مصرف دارو در بین اقشار مردم داروهای آرامبخش است چرا که اعصاب ها ضعیف و بیماری های روحی و روانی زیاد شده چون از خدا دور شده ایم و هر که از خدا فاصله گرفت اضطراب وی زیاد می شود.

 

 

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار