موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
209170
۲۱ آبان ۱۳۹۸

فراخوان اولین دوره جشنواره گرافیک دانش‌آموزی مدرسه منتشر شد

همزمان با هفته نوجوان، اولین دوره جشنواره گرافیک دانش‌آموزی مدرسه با انتشار فراخوان شروع به کار کرد.

به گزارش کودک پرس ، دانش‌آموزان سراسر کشور در همه مقاطع تحصیلی می‌توانند برای شرکت در جشنواره آثار خود را  تا ۱۵ آذر ماه ۹۸ در سایت جشنواره ارسال کنند.

موضوعات فراخوان

احسان و نیکوکاری، علم و فناوری، چگونگی حل مشکلات مدرسه، خانواده و گفتگوی بین نسلی، ایران آینده و عفاف و حجاب از موضوعات پیشنهادی این جشنواره است.

اولین جشنواره گرافیک «مدرسه» در ۲بخش اصلی لوگو و پوستر و بخش جانبی اینفوگرافیک برگزار خواهد شد:

بخش اصلی لوگو: لوگو یک نشانه‌ی گرافیکی است که می‌تواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی شود و هدف آن بیان ساده موضوع موردنظر می باشد.

بخش اصلی پوستر: پوستر یک اطلاعیه خبری است که برای بیان یک اتفاق، دانش، تجربه، رویداد و… استفاده شده و معمولا برای مخاطب گسترده ایجاد می گردد و می خواهد روی دیوار یا فضاهای عمومی نصب شود.

بخش جانبی اینفوگرافیک: اینفوگرافیک، ترکیب دو کلمه اینفو (Information) به معنای اطلاعات و گرافیک (Graphic) است و به تصویری گفته می‌شود که در آن اطلاعات، آمار و یا هرگونه دانشی در قالب تصویر و با استفاده از نمودارهای گرافیکی، چارت و سایر آیکون ها و تصاویر جذاب ارائه شود و هدف آن ساده سازی فهم اطلاعات پیچیده و یا جذاب نمودن ارائه اطلاعات باشد.

شرکت درهمه بخش‌های جشنواره آزاد است و از هر شرکت کننده در مجموع حداکثر ۴ اثر قابل قبول است.

دانش‌آموزان علاقه مند می‌توانند برای ثبت نام و  ارسال آثار خود به وب سایت جشنواره مراجعه کنند.

 

جشنواره گرافیک دانش آموزی «مدرسه» با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است. این جشنواره توسط موسسه هنروما و با همکاری بسیج سازمان صدا وسیما، باشگاه هنر و رسانه نوجوان، مجتمع آموزشی و پژوهشی شهید آوینی، خانه نوآوری تعلیم و تربیت، اتحادیه انجمن اسلامی شهرتهران، موسسه الگوی تعلیم و تربیت قاف و ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار