موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
203513
۳۱ مرداد ۱۳۹۸

کارگاه آموزش مهارت قصه‌گویی در کانون پرورشی ملاثانی برگزار شد

مسئول کانون پرورشی ملاثانی گفت: کارگاه آموزش مهارت قصه‌گویی در مرکز فرهنگی هنری این کانون ویژه‌ اعضای نوجوان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، نعیمه عامری فلیحی اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ملاثانی کارگاه مهارت قصه‌گویی را با هدف آموزش و ترغیب اعضا به قصه‌گویی و جلب مشارکت آن‌ها در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی اجرا کرد.

وی افزود: در این کارگاه آموزشی مربیان کانون ابتدا بچه‌ها را با انتخاب یک کتاب خوب برای قصه‌گویی آشنا و در ادامه وقتی شیوه‌های ارائه یک قصه را فرا گرفتند، هرکدام به بیان قصه‌های کوتاه پرداختند.

مسئول کانون پرورشی ملاثانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره قصه‌گویی یک جریان فرهنگی مهم است که می‌تواند در نهادینه شدن قصه‌گویی در جامعه مؤثر باشد.

عامری فلیحی با اعلام این خبر که بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی امسال در دو بخش قصه‌گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای آذر ماه امسال برگزار می‌شود، ادامه داد: بخش صحنه‌ای شامل مسابقه ملی و بین‌الملل است که شرکت‌کنندگان بخش مسابقه ملی دختران و پسران (نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ سال)، زنان و مردان (۱۸ سال به بالا) و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها است.

 

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان در بخش صحنه‌ای تا ۱۷ شهریور ۱۳۹۸ فرصت دارند برای ثبت‌نام و بارگذاری فیلم قصه‌های خود به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.kanoonfest.ir مراجعه کنند.

 

مسئول کانون پرورشی ملاثانی در پایان گفت: همچنین در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای نیز از علاقه‌مندان دعوت شده است تا فیلم قصه‌های خود را تا ۱۰ مهر ۱۳۹۸ در پایگاه جشنواره بارگذاری کنند.

 

 

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار