153704
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷

گنجنامه همدان الهام بخش انیماتورها به ویژه در حوزه کودک است

فیلمنامه‌نویس و مدرس جشنواره ملی پویانمایی گفت: گنجنامه همدان الهام بخش انیماتورها به ویژه در حوزه کودک است.

به گزارش کودک پرس ، محمد گذر آبادی در حاشیه نشست تخصصی انیمیشن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فضای دهکده توریستی گنجنامه و امکانات آن بسیار فوق العاده بوده و می‌تواند الهام بخش انیماتورها به ویژه در حوزه کودک باشد.

وی بیان کرد: از عوامل جشنواره که نشست‌های تخصصی را در چنین فضایی برگزار کردند قدردانی می‌کنم چرا که معماری دهکده توریستی گنجنامه، طبیعت، آب و هوا بی نظیر است.

 

این مترجم کتابهای فیلمنامه نویسی افزود: کسانی‌که برای نخستین بار این فضا را می‌بینند از زیبایی‌های آن لذت می‌برند چراکه تجربه‌ای تازه و نو است.

گذر آبادی در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری نشست‌های تخصصی نخستین جشنواره ملی پویا نمایی اشاره و بیان کرد: کیفیت کلاس ها بالا است و طی دو روز به صورت فشرده برگزار می‌شود که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می‌شود.

وی در مورد تاثیر برگزاری جشنواره در دهکده توریستی گنجنامه ابراز کرد: این فضا لوکیشن فوق العاده ای  را در اختیار انیماتورها قرار می‌دهد.

 

گذر آبادی عنوان کرد: وجود انواع تفریحات، همچون تله کابین و سورتمه ریلی و انواع رستوران ها  و بازی ها و سرگرمی ها الهام بخش خوبی برای نویسندگان و کارگردانان به ویژه در حوزه کودک است.

محمد گذرآبادی، مدرس این کارگاه آموزشی، دارای مدرک کارشناسی رشته کارگردانی فیلم و کارشناسی ارشد رشته سینما از دانشگاه هنر است.

 

وی ترجمۀ بیش از 40 عنوان کتاب در زمینه های سینما، تلویزیون، ادبیات، ارتباطات، روانشناسی و تالیف نخستین فرهنگ تخصصی واژگان و اصطلاحات فیلمنامه نویسی، تدریس فیلمنامه نویسی، برگزاری همایشهای تخصصی در زمینه آموزش فنون فیلمنامه نویسی را در کارنامۀ خود دارد و تاکنون دو بار جایزه قلم زرین را به عنوان بهترین مترجم سال سینما از جشن کتاب خانه سینما در سالهای 1388 و 1390 و عنوان برگزیده کتاب فصل خانه کتاب در سال 1389 و عنوان مترجم برگزیده سینما از سوی کانون فیلمنامه نویسان خانه سینما را در سال 1393 از آن خود کرده است.

 

گذرآبادی عضو شورای تخصصی فیلمنامه در بنیاد سینمایی فارابی و عضو هیات داوران بین المللی جشنواره مذهب امروز reiigion today ایتالیا در سال 2014 نیز بوده است.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار