موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
208608
۱۲ آبان ۱۳۹۸

جشنواره تئاتر کودک فرصتی برای اعتلای فرهنگ و هنر است

استاندار همدان گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان زمینه رشد و اعتلای فرهنگ و هنر را فراهم می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، سید سعید شاهرخی در جمع اعضای کمیته اطلاع‌رسانی جشنواره ضمن ابراز خرسندی از برگزاری بیست و ششمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان اظهار کرد: پیشینه فرهنگی و تاریخی همدان، این زمینه را فراهم کرده که استعدادهای خوبی در استان فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه عنوان «کودک، تئاتر، طبیعت» شعار بسیار خوبی برای این جشنواره است خاطرنشان کرد: انتخاب این شعار برای جشنواره ابتکار خوبی از سوی دبیرخانه بوده و پیام آن را به تمام محلات، شهرها و حتی سایر کشورها می‌رساند.

استاندار همدان ادامه داد: با انتخاب این شعار تمام کودکان علاوه بر حضور در سالن‌های نمایش، از طریق رسانه‌ها هم از پیام جشنواره بهره خواهند برد و هم پیام «کودکان دوستدار طبیعت» به تمام دنیا خواهد رسید.

 

وی از تأثیر برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان بر توسعه فرهنگی سخن گفت و افزود: با توجه به تضارب افکار هنری هنرمندان داخلی و خارجی در ایام برگزاری جشنواره، فرصتی برای رشد و اعتلای فرهنگی هنری کشور فراهم می‌شود.

شاهرخی از هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری رویدادهای مختلف در استان خبر داد و افزود: به طور معمول در برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری ستاد استانی تشکیل می‌شود و دستگاه‌های مرتبط فرهنگی عضو ستاد هستند‌

وی بیان کرد: اعضای ستاد استانی جشنواره علاوه بر فعالیت‌های خود، همکاری‌های بین بخشی را نیز خواهند داشت و بنابر رویدادهایی که برگزار می‌شود دستگاه‌ها با هم همکاری می‌کنند.

استاندار همدان تصریح کرد: خوشبختانه تفاهم و همکاری خوبی بین دستگاه‌های فرهنگی وجود دارد و همین باعث می‌شود فعالیت‌ها و برنامه‌ها به بهترین شکل ممکن عملیاتی شود.

 

بیست و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان از 16 تا 21 آبان ماه در همدان برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار