موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
203276
۲۷ مرداد ۱۳۹۸

نشست پخش، نقد و بررسی آثار فیلم‌سازان نوجوان

نشست پخش، نقد و بررسی آثار فیلمسازان نوجوان در سومین المپیاد فیلمسازی جشنواره فیلم کودک و نوجوان در سینما سوره اصفهان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، به گزارش ستاد اطلاع‌رسانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، در این نشست هیات داوران این دوره از جشنواره پس از پخش 16 اثر از فیلمسازان داخلی به نقد و بررسی آثار پرداختند.

عضو شواری سیاست‌گذاری المپیاد فیلمسازان نوجوان، نگاه کودکان را در آثار راه یافته بسیار قابل تامل دانست و گفت: یکی از نکات قابل توجه در مورد فیلم ها تقسیم بندی فیلم های کوتاه به سه دسته است که این دسته بندی ساختار، برای فیلمنامه نویسان و کارگردان‌ها بسیار اهمیت دارد.
وحید گلستان درباره یکی از آثار پخش شده گفت: در فیلم آقای کارگردان ساخته کارن میرآقا می‌توان به این نکته اشاره کرد که این فیلم با یک نگاه فانتزی و خاص از لنز دوربین دنیای اطراف را مشاهده می‌کند.

وی، فیلم هیبت لو ساخته انسیه اسدی شورباخورلو را فضای معرفی ایلی قشقایی بیان کرد و گفت: این فیلم با برخورداری از دقت ویژه ای بیانگر این است که کارگردان این فیلم در گذشته به تحقیق و بررسی زندگی ایلی برای به تصویر کشیدن در فیلم پرداخته است.
وی افزود: به طور کلی و از دیدگاه بزرگسالان نگاه کودکان در فیلم‌هایشان نسبت به محیط‌زیست بسیار حساس بوده ‌است و این نوید را می‌دهد که آینده در کشور با وجود چنین کودکانی محیط زیستی درخشان را به ارمغان خواهد آورد.
سومین المپیاد فیلمسازی جشنواره فیلم کودک و نوجوان از برنامه های جنبی جشنواره بین المللی کودک دیروز در اصفهان آغاز به کار کرد.

سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان ونوجوانان از فردا تا چهار شهریور در شهر دوستدار کودک اصفهان آغاز می شود.

 

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار