موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
203725
۰۳ شهریور ۱۳۹۸

نوجوان تکواندوکار جیرفتی بر سکوی سوم جهان

یاسمن فرخی، تکواندوکار نوجوان جیرفتی در مسابقات جام جهانی تکواندوی چین در بخش پومسه دو نفره به نشان برنز رقابت‌ها دست یافت.

به گزارش کودک پرس ، یاسمن فرخی، تکواندوکار نوجوان جیرفتی گفت: به عنوان تنها نماینده استان کرمان در اولین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو چین شرکت کردم.

او افزود: در مسابقات پومسه استاندارد انفرادی از بین ۱۲کشور با بردن کشورهای روسیه، هنگ کنگ، اندونزی و کره به جمعِ ۸کشورِ فینالیست پیوستم و در فینال در بین ۸کشور پنجم شدم.

فرخی تصریح کرد: در بخش پومسه دونفره نیز با محمد مهدی کرمی از همدان موفق به کسب مدال برنز رقابت ها شدیم.

 

در اولین دوره مسابقات جام جهانی تکواندو چین ۲۲ نفر در قالب تیم ملی جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های کیوروگی و پومسه حضور دارند.
رقابت‌های پومسه جام جهانی تکواندو ۳۱ مرداد ماه آغاز شده است و تا پایان روز شنبه یکم شهریور ادامه دارد، مسابقات کیوروگی نیز از ۲ تا ۴ شهریور ماه انجام می‌شود.
یاسمن فرخی در بخش (انفرادی_تیمی دونفره) ۱۵تا۱۷سال_استان کرمان، محمدامین گماریان (فری استایل) ۱۵تا۱۷سال از استان همدان، محمدمهدی کرمی (انفرادی_تیمی دونفره) ۱۵تا۱۷سال از استان همدان، امیرسام درخشنده (انفرادی) ۱۲تا ۱۴سال از استان همدان، معصومه حسینی (انفرادی_تیمی دو نفره) ۳۱تا۴۰سال از همدان و سینا قزل احمد (انفرادی_تیمی دو نفره) ۳۱تا۴۰ سال از تهران اعضای تیم ملی کشورمان در مسابقات جام جهانی تکواندو چین هستند.

تیم ملی کشورمان پنج شنبه ۳۱ مرداد ۹۸ در بازی‌های پومسه استاندارد در بخش انفرادی یک مدال طلا و یک مدال نقره کسب کرد و در بخش پومسه دونفره نیز یک مدال طلا و یک برنز را از آن خود کرد.

یاسمن فرخی از شهرستان جیرفت و محمد مهدی کرمی از همدان نوجوانان تکواندوکار کشورمان در رده سنی نوجوانان ۱۵ تا ۱۷ سال در بخش پومسه دونفره موفق به کسب مدال برنز شدند.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار