موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210158
۱۴ آذر ۱۳۹۸

اولین جلسه جشنواره نوجوان خوارزمی برگزار شد

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز، از برگزاری اولین جلسه جشنواره نوجوان خوارزمی خبرداد.

به گزارش کودک پرس ، کاظم منصوری معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: به منظور پرورش خلاقیت و نوآوری، آشنایی و آگاهی ­بخشی دانش ­آموزان دوره اول آموزش متوسطه با شیوه ­های پژوهش و نوآوری و فرایند جشنواره جوان خوارزمی و زمینه ­سازی برای رشد کمی و کیفی حضور ­ دانش آموزان در جشنواره جوان خوارزمی هرساله برگزار می‌شود.

او افزود: تبیین اهداف دستورالعمل وشیوه نامه جشنواره نوجوان خوارزمی، زمان اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی، ثبت نام دانش آموزان درسامانه همگام، برگزاری کارگاه برای دانش آموزان علاقمند به شرکت درجشنواره نوجوان خوارزمی از اهداف این جلسه است.

سعید خوش اخلاق معاون آموزش ابتدایی این ناحیه نیز بیان داشت: با هدف ارتقاء صلاحیت‌های حرفه‌ای و دانش شغلی معلمان دوره ابتدایی کارگاه ارزشیابی کیفی –توصیفی ویژه آموزگاران حق التدریس دوره اول برگزار شد.

وی هدف از برگزاری این کارگاه‌ها را؛ آموزش بازخورد‌های توصیفی مورد نیاز برای کمک به یادگیری و یاددهی بهتر در فضای روانی و عاطفی مطلوب برای دانش آموزان دانست.

 

خوش اخلاق افزود: این کارگاه به مدرسی مکوندی با حضور بیش از ۱۵۰ نفر در دبستان آیت الله بهبهانی برگزار شد و برای کلیه شرکت کنندگان در کارگاه گواهی حضور صادر گردید.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار