موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
210075
۱۲ آذر ۱۳۹۸

پنح مهرواره در استان اردبیل اجرا شد

مدیرکل پروش کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان اردبیل گفت: تاکنون پنج مهرواره در زمینه‌های مختلف هنری و فرهنگی در استان اجرا شده و ۲ مهرواره نیز تا پایان سال اجرا خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، زعفر احدزاده افزود: این مهرواره‌ها شامل مهرواره “به رنگ آسمان” با مشارکت اداره کل هواشناسی استان، مهرواره ادبی مغان (شمال استان) در گرمی،  مهرواره بازی‌های بومی محلی استان در کوثر، مهرواره صفویه‌شناسی و مهرواره هنر کار با چوب‌های آب‌آورده  بود که در سال جاری تاکنون  اجرا شده‌ است.

وی بیان‌کرد: مهرواره هنر کار با چوب‌های آب‌آورده یکی از اقدامات هنری بسیار خلاقانه با متریال موجود در طبیعت در حاشیه‌دریا و رودخانه‌ها بود که از چوب‌های تهیه شده توسط مربیان مراکز فرهنگی استان ۱۵۰ اثر بدیع و خلاقانه تهیه گردید و این اقدام سازمانی و گروهی برای اولین بار در کشور است که متولی آن کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بود.

احدزاده گفت: تفکر حاکم بر چنین کارهای خلاقانه هنری می‌تواند منجر به تولید آثار فاخری گردد که حتی در معرض عرضه به متقاضیان و علاقه‌مندان قرار داد و ورود استان به چنین برنامه‌هایی با هدف بروز توانمندی‌های مربیان استان در زمینه‌های مختلف هنری، فرهنگی و ادبی است.

 

وی  به موفقیت‌های ارزشمند سال‌جاری کودکان و نوجوانان استان اشاره کرده و گفت: استان اردبیل، یکی از استان‌های بسیار موفق در حوزه فرهنگ پایه و تربیت کودک توانمند است و مقام‌ها و رتبه‌های کسب شده در جشنواره های معتبر بین‌المللی و افتخارآفرینی در مهرواره‌ها و جشنواره‌های کشوری خود گویای کارنامه موفق استان می‌باشد.

 

 

 

منبع: تبریز من

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار