موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
208860
۱۶ آبان ۱۳۹۸

۹ مدال قمی‌ها از جشنواره بیماران خاص ایران

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از موفقیت تیم اعزامی قم در کسب ۹ مدال رنگارنگ جشنواره فرهنگی ورزشی کودک و نوجوان فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء ایران خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، علی‌اصغر فرمانی‌ اظهار کرد: با حضور معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان، سرپرست دبیری فدراسیون، مسوولان اجرایی و روسای انجمن‌ها و همچنین مسوولان هیات‌های ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء، امسال شاهدی برگزاری نخستین دوره مسابقات زیر ۱۸ سال به منظور استعداد یابی و ایجاد انگیزه در بین بیماران بودیم.

وی ادامه داد: نزدیک به 150 ورزشکار، مربی، سرپرست و کادر اجرایی از استان‌های مختلف در این دوره از مسابقات حضور داشتند و رقابت برای کسب رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره در دو رده سنی 14 تا ۱۸ سال و زیر 14 سال رشته‌های شطرنج، دارت و تنیس روی‌میز برگزار شد.

رئیس هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم اضافه کرد: این دوره از مسابقات به میزبانی هیأت مازندران در شهر رامسر به انجام رسید و در رده‌بندی بخش تیمی مسابقات نیز تیم هیأت قم با احتساب مدال‌های کسب شده در هر دو بخش بانوان و آقایان جایگاه دوم کشور را به خود اختصاص داد.

وی با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران قم با کسب 9 مدال طلا، نقره و برنز این جشنواره، بیان کرد: ورزشکاران پرافتخار هیأت ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء قم در مسابقات قهرمانی نونهالان و نوجوانان ایران دو مدال طلا، سه نشان نقره و چهار برنز به ارمغان آوردند.

فرمانی سپس به اسامی نفرات مدال‌آور تیم قم اشاره و ابراز کرد: در این رقابت‌ها کوثر صدری در رشته دارت و مهدیه حسین‌خانی در رشته شطرنج عنوان قهرمانی را کسب کرده و دو نشان طلا به دست آوردند، ضمن اینکه فاطمه موسویان و محمداحسان جلوند در رشته شطرنج به همراه امیرحسین رنج‌کش در رشته تنیس روی‌میز نقره‌ای‌های تیم قم بودند.

وی یاد آور شد: ریحانه ماسیفی در رشته تنیس روی‌میز و مهدیه نادری در رشته دارت به مدال برنز رسیدند و در رشته شنا ابوالفضل ده‌نمکی دو مدال برنز کسب کرد تا در مجموع شاهد عملکردی بسیار خوب از تیم بیماران خاص و پیوند اعضاء قم در نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کودک و نوجوان ایران باشیم.

 

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار