موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207329
۱۷ مهر ۱۳۹۸

شناگر مهابادی به عنوان استعداد برتر شنای کشور انتخاب شد

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «احسان عثمانی‌آذر» شناگر نوجوان این شهرستان به عنوان استعداد برتر المپیاد شنای کشور انتخاب شد.

به گزارش کودک پرس ، قرنی مصطفی‌پور اظهار داشت: این شناگر مهابادی در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر شنای کشور در کرمانشاه توانست نظر کمیته فنی فدراسیون شنای کشور جلب کند و در لیست استعدادهای برتر کشور این رشته در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ قرار گیرد.

وی ادامه داد:  «احسان عثمانی‌آذر» به عنوان تنها نماینده آذربایجان‌غربی در لیست استعدادهای برتر المپیاد کشوری در رشته شنا قرار دارد.

وی اضافه کرد: این شناگر مهابادی در دومین دوره المپیاد استعدادهای شنای کشور در بین ۶۰ شناگر از سراسر کشور جایگاه ۱۱ رکوردگیری را به خود اختصاص داده بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: استعدادهای شناسایی شده برای شرکت در مسابقات انتخابی و اعزام به مسابقات برون مرزی به تیم ملی دعوت خواهند شد.

 

«ماردین آزادمنش»، «امان مصطفی‌پور»، «احسان عثمانی‌آذر» و «رامان جهاندیده» چهار شناگر مستعد مهابادی در رده سنی ۱۳ تا ۱۴ سال در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر شنا حضور داشتند.

رشته شنا در رقابت‌های جهانی و المپیک جزء پرمدال‌ترین رشته‌هاست که می‌توان با تربیت ورزشکاران برتر افتخارات بسیاری را برای کشور کسب کرد.

 

شهرستان ۲۳۷ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیات، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار