موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
207166
۱۵ مهر ۱۳۹۸

۱۷ نمایشگاه آثار کودکان و نوجوانان در سمنان گشایش یافت

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان گفت: ۱۷ نمایشگاه از آثار اعضای کودک و نوجوان به‌صورت نمایشگاهی در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری استان گشایش یافت.

به گزارش کودک پرس ، نبی‌الله خدابخشی در نشستی با حضور اصحاب رسانه هم‌زمان با صبح دوشنبه و در کانون پرورش فکری سمنان، بابیان اینکه ۱۷ نمایشگاه آثار اعضای کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری این استان گشایش‌یافته است، تأکید کرد: این نمایشگاه‌ها به مناسبت هفته کودک راه‌اندازی شده است.

وی افزود: نمایشگاه‌های کودک و نوجوان، شامل آثار فرهنگی، هنری و ادبی کودکان و نوجوانان در قالب کاردستی، نشریه دیواری، فعالیت علمی و تحقیقی، نقاشی، سفال‌گری، خوش‌نویسی، نوشتن خلاق و … است.

مدیرکل کانون پرورش فکری سمنان بابیان اینکه معرفی فعالیت‌های کانون پرورش فکری و بازتاب عملکرد اعضا در کارگاه‌های فصلی، از اهداف این نمایشگاه است، ابراز کرد: این نمایشگاه‌ها همچنین ایجاد شورونشاط و انگیزه در مخاطبان کودک و نوجوان را دنبال می‌کند.

خدابخشی بابیان اینکه برجسته‌سازی اهمیت دوران کودکی و نیازها و خواسته‌های این قشر از دیگر محورهای نمایشگاه‌های مذکور است، ابراز کرد: روزهای ۱۳ تا ۱۹ مهرماه ۹۸ در سراسر استان برنامه‌های مختص به نمایشگاه‌های آثار کودکان و نوجوانان و همچنین برنامه‌های هفته کودک از سوی مربیان مراکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار