موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
208785
۱۴ آبان ۱۳۹۸

آغاز رقابت ۵۸۹ تکواندوکار نوجوان در مازندران

مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان «جام سفیر کره جنوبی» در دو گروه پسران و دختران از ۱۶ آبان ماه طی ۴ روز، به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سرداران شهید نوبخت» بابلسر برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، سی امین دوره مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان پسر و بیست و چهارمین دوره این رقابت ها در گروه دختران «جام سفیر کره جنوبی» از 16 آبان ماه، طی  4 روز به میزبانی هیات تکواندو استان مازندران و در سالن «سرداران شهید نوبخت» بابلسر برگزار می‌شود.

رقابت‌های گروه پسران با حضور 306 تکواندوکار پیگیری خواهد شد؛ مبارزات اوزان فرد (45-، 51-، 59-، 68- و 78- کیلوگرم) روز پنجشنبه – 16 آبان ماه و دیدارهای اوزان زوج (48-، 55-، 63-، 73- و 78+ کیلوگرم) روز جمعه – 17 آبان ماه انجام می شود.

در مسابقات گروه دختران نیز 283 هوگوپوش با یکدیگر به رقابت می پردازند؛ پیکارهای اوزان فرد (42-، 46-، 52-، 59- و 68- کیلوگرم) روز شنبه – 18 آبان ماه برگزار می شود و مبارزات اوزان زوج (44-، 49-، 55-، 63- و 68+ کیلوگرم) نیز روز یکشنبه – 19 آبان پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های قرآنی نیز در این دوره از مسابقات برگزار می‌شود که مدال‌های کسب شده در آن در رده‌بندی تیمی محاسبه می‌گردد و بازیکن قرآنی باید در ترکیب اصلی تیم قرار داشته باشد.

به نفرات برتر این رقابت ها، جوایز نفیسی از سوی  شرکت LG اهدا می شود.

 

گفتنی است؛ در دوره گذشته این رقابت ها و در گروه پسران، نوجوانان تهرانی مقتدرانه قهرمان شدند، تکواندوکاران اصفهان نایب قهرمان شدند و البرزی ها بر سکوی سوم ایستادند. در گروه دختران نیز هوگوپوشان تهرانی قهرمان شدند، تکواندوکاران کرمانشاه عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند و تیم مازندران سوم شد.

 

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار