موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
206870
۱۰ مهر ۱۳۹۸

سرنوشت کودک کاری که میان پسماند‌های بیمارستانی زندگی می‌کرد، چه شد؟

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: با پیگیری‌های دادستان کرمانشاه، «ابوالفضل» که در میان پسماند‌های بیمارستانی زندگی می‌کرد در مدرسه ثبت نام شد.

به گزارش کودک پرس ، مهدی قنادی مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: پس از پیگیری‌های دادستان کرمانشاه، «ابوالفضل» یک کودک کار که در میان پسماند‌های بیمارستانی زندگی می‌کرد، به بهزیستی سپرده شد.

او گفت : با توجه به اینکه این کودک توسط ابزارآلات تیزی که میان پسماند‌ها بود آسیب دیده بود، طی ماه‌های گذشته تمامی اقدامات درمانی برای او انجام گرفت و اکنون در صحت و سلامت کامل بسر می‌برد.

قنادی بیان داشت: همچنین به دلیل فوت پدر، نبود مادر و وضعیت مالی نامناسب خانواده، بررسی‌ها برای انتخاب و تعیین سرپرست برای او در این مدت ادامه داشت تا اینکه یکی از بستگانش اعلام آمادگی کرد و پس از بررسی و احراز صلاحیت نامبرده و تمایل ابوالفضل، سرپرستی به آن‌ها سپرده شد.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان افزود: با پیگیری‌های دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان کرمانشاه ابوالفضل و خواهرانش در مدارس مناسب برای ادامه تحصیل ثبت نام شده‌اند.

او در خصوص اشتغال ابوالفضل گفت: برای اشتغال این کودک به گونه‌ای که مخل تحصیل و تربیت او نباشد و همچنین تامین مالی خانواده‌اش باشد، اقدام‌های لازم انجام شد.

 

قنادی گفت: نظارت‌ها از سوی سازمان بهزیستی و دادسرا مستمرا بر وضعیت ابوالفضل و خواهرانش ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار