203285
۲۷ مرداد ۱۳۹۸

زندگی پنهانی دختر و پسر نوجوان در مسافرخانه

دختر و پسری نوجوان که پس از سه روز زندگی در یکی ا‌ز مسافرخانه‌های میدان شوش قصد پایان دادن به زندگی‌شان را داشتند در جلسه محاکمه ماجرا را شرح دادند.

به گزارش کودک پرس ، اوایل تابستان امسال، زن جوانی با مراجعه به اداره پلیس از پسر ۱۵‌ساله به نام امین شکایت‌کرد. او گفت: «امین، دختر ۱۳‌ساله‌ام را فریب داده و به مدت چند روز او را در یکی از مسافرخانه‌های میدان شوش حبس کرده بود. او دخترم را مجبور به خوردن قرص برنج کرده‌بود.»

زن جوان در توضیح بیشتر شکایت خود گفت: «دخترم مدام در فضای مجازی بود. بار‌ها گوشی‌اش را گرفتم، اما بی‌فایده بود تا اینکه به رابطه‌اش با امین پی بردم. از او خواستم رابطه‌اش را قطع کند و دیگر اجازه ندادم حتی به خانه دوستانش برود. فکر کردم محدودیت‌ها جواب داده و دیگر امین را نمی‌بیند تا اینکه چند روز قبل از خانه بیرون رفت و دیگر برنگشت. هر جا به دنبالش گشتیم خبری از او پیدا نکردیم تا اینکه امروز از مسافرخانه‌ای در میدان شوش تماس گرفتند و گفتند پیکر نیمه‌جان هر دو را در یکی از اتاق‌ها پیدا کرده‌اند. ما آن‌ها را به بیمارستان بردیم که به طرز معجزه‌آسایی نجات یافتند که من از امین شکایت دارم. زن جوان گفت من از صاحب مسافرخانه که بدون گرفتن اوراق هویتی اتاق را به دو نوجوان اجاره داده است هم شکایت دارم.»
پس از آن بود که صاحب مسافرخانه و پسر نوجوان بازداشت شدند و مورد تحقیق قرار گرفتند. پرونده با کامل شدن بررسی‌های اولیه به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی به پرونده دختر ۱۳ ساله گفت: «روزی از مدرسه به خانه برمی‌گشتم که امین سد راهم شد و شماره همراهش را داد. بعد از چند روز با او تماس گرفتم و این شروع آشنایی ما شد. او مدام در تلگرام برایم پیام و عکس می‌فرستاد و ابراز علاقه می‌کرد. فریب حرف‌هایش را خوردم و با او به مسافرخانه رفتم و اتاقی اجاره کردیم. از آنجا که خانواده‌های‌مان راضی به ارتباط ما نبودند امین پیشنهاد داد با خوردن قرص برنج آن‌ها را مجبور به قبول کردن کنند که من هم گول حرف‌هایش را خوردم و تا یک قدمی مرگ رفتم. حالا هم از او شکایت دارم.»
در ادامه امین در جایگاه ایستاد و گفت: «دختر نوجوان خودش قبول کرد که با من ارتباط داشته باشد. ما۱۳۰‌هزار تومان در ازای اجاره اتاق برای سه روز به صاحب مسافرخانه پرداخت کردیم سپس برای تهدید خانواده‌های‌مان قرص برنج خوردیم و بعد با آن‌ها تماس گرفتیم.»
صاحب مسافرخانه نیز در دفاع از خود گفت: «قبول دارم اتاق را در اختیار دختر و پسر قرار دادم و اشتباه کردم.»
در پایان هیئت قضایی وارد شور شد.
منبع: روزنامه جوان
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار