202691
۱۹ مرداد ۱۳۹۸

جواب دست ندادن کشتی‌گیر امریکایی در میدان مسابقه!

اخیرا ویدئویی از این کشتی‌گیر منتشر شد که بعد از دست ندادن حریف آمریکایی یک فن فوق العاده روی او می‌زند و کشتی را با قدرت می‌برد.

به گزارش کودک‌پرس ، رحمان عموزاده خلیلی حالا در کشتی ایران مثل یک ستاره می‌‍درخشد. او موفق شد در همین ابتدای راه دو مدال جهانی به دست بیاورد و سکوی اول آسیا را هم فتح کند.

او در وزن 48 کیلوگرم کشتی می گیرد. اخیرا ویدئویی از این کشتی گیر منتشر شد که بعد از دست ندادن حریف آمریکایی یک فن فوق العاده روی او می زند و کشتی را با قدرت می برد.

 

رحمان عموزاد به صورت تلفنی با برنامه سلام صبح بخیر گفت و گو کرد و در این باره گفت: «فنی که زدم یک پا یک دست بود. آن لحظه موقعیت فن ایجاد شد و توانستم آن را اجرا کنم.» او درباره دست ندادن کشتی گیر آمریکایی گفت: «بله، دست نداد و به ایرانی ها بی احترامی کرد. من هم با یک فن زیبا جوابش را دادم. چون دست نداد فن یک پا و یک دست را زدم.» او درباره مدال طلایی که به دست آورد گفت: «این دومین طلای جهانی من بود. در بلغارستان در کشتی اول استراحت خوردم. در کشتی دوم حریف گرجستان را دو بر صفر بردم. در کشتی سوم مقابل حریف ژاپنی 4 بر یک پیروز شدم. ماقبل فینال حریف آمریکایی را 12 بر صفر بردم و در کشتی آخر هم حریف ازبکستانی را شکست دادم.»

 

 

منبع: خبر آنلاین

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار