موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
211452
۰۸ دی ۱۳۹۸

تجلیل از برترین‌های جشنواره نوجوان خوارزمی استان بوشهر

برترین‌های پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی استان بوشهر در مراسمی تجلیل شدند.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش تجلیل از برترین‌های پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی در کانون امام خمینی (ره) شهر بوشهر گفت: اولیا، معلمان و سرگروه‌های آموزشی در کنار دانش آموزان در روند اجرا و برگزاری جشنواره خوارزمی تلاش می‌کنند تا دانش آموزان بتوانند موفقیت به دست بیاورند.

علیمراد کرمی با بیان اینکه جشنواره نوجوان خوارزمی تلفیقی از علم و عمل است، ادامه داد: با توجه به اینکه خلاقیت شاخص بسیار مهمی در کسب موفقیت محسوب می‌شود، دانش آموزان خلاق با داشتن ایده‌های نو و جذاب می‌توانند در این جشنواره موفق‌تر ظاهر شوند.

 

او، میزان مشارکت دانش آموزان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره را در سال گذشته بسیارخوب ارزیابی کرد و افزود: بیش از ۵۹ هزار نفر از دانش آموزان استان در مرحله آموزشگاهی این جشنواره شرکت داشتند که با توجه به جمعیت دانش آموزی این دوره تحصیلی هر دانش آموز در بیش از یک محور شرکت داشته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: دانش آموزان استان در سال تحصیلی گذشته در محور‌های ادبیات فارسی و فعالیت‌های آزمایشگاهی رتبه اول کشوری و در سایر محور‌ها رتبه سوم را کسب کردند و امسال نیز امید است دانش آموزان استان رتبه‌های بهتری نسبت به سال گذشته کسب کنند.

کرمی، همکاری دستگاه‌های اجرایی را در اجرای جشنواره نوجوان خوارزمی شد و گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی با آموزش و پرورش همکاری کرد.

در این همایش افزون بر تجلیل از دانش آموزان موفق در پنجمین جشنواره نوجوان خوارزمی و معلمان آن‌ها، از نماد شمشین جشنواره نوجوان خوارزمی رونمایی شد.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار