موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
208717
۱۳ آبان ۱۳۹۸

برگزاری کارگاه آموزشی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در فردیس

جعفر توزنده جانی: تشکیل باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به شناخت بیشتر ادبیات کودکان کمک خواهد کرد.

به گزارش کودک پرس ، محمد طاهری رئیس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان اابرز به همراه کارشناس فرهنگی خانم زنگنه زاده در کارگاه کتابخوانی به همراه مهمان ویژه استاد جعفر توزنده جانی یکی از نویسندگان شاخص کودک و نوجوان و حمید رضا ولیزاده رئیس اداره در شهرستان فردیس حضور پیداکردند.

جعفر توزنده جانی گفت :متاسفانه ادبیات کودک و نوجوان به خوبی شناخته نشده نیست و در جامعه آگاهی نسبت به کتاب هایی که در حوزه کودک و نوجوان منتشر شده بسیار پایین است و به همین دلیل کمی کار سخت می شود اما امیدواریم این طرح کمک کند این حوزه بهتر شناخته شود.
وی تشکیل باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان را برای شناخت بیشتر ادبیات کودک موثر دانست.
توزنده جانی ادامه داد: طرح تشکیل باشگاه های کتابخوانی یک اتفاق تازه است که درعرصه کتاب و کتابخوانی کودک و نوجوان افتاده است و یک موقعیت عالی برای نویسندگان و مولفان این حوزه و هم علاقمندان و کودکان و نوجوانان است که می توانند از طریق موبایل فیلم و نامه با هم ارتباط برقرار کنند و امیدوارم این طرح ادامه داشته باشد.
جعفر توزنده جانی متولد سال ۱۳۴۱ نیشابور است و از سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را در عرصه ادبیات کودک و نوجوان با نشریات آغاز کرد و با نشریه کیهان بچه ها همکاری داشت. وی تا کنون ۲۵ جلد کتاب از جمله: مهمانی دیوها، افسانه سه پادشاه، چرا دریا عصبانی شد، کرمی که هیولا شد، بهشت گمشده بابام، افسون زنگ و… منتشر شده است.
توزنده جانی اکنون با نشریه رشد نوآموز همکاری دارد و عضو هیات مدیره انجمن نویسندگان کودک و نوجوان است.
منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار