موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل
206922
۱۱ مهر ۱۳۹۸

ضرورت مشارکت حوزه‌های علیمه و آموزش و پرورش برای مقابله با توطئه‌های دشمنان

آیت‌الله میرعمادی با بیان اهمیت تربیت نسل انقلابی، افزود: باید حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش با مشارکت در راستای تربیت صحیح نسل جوان و نوجوان و مقابله با توطئه‌های دشمنان تلاش کنند.

به گزارش کودک پرس ، آیت الله «سید احمد میرعمادی» در همایش سالانه اعضای کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش استان، اظهارداشت: تقویت مشارکت حوزه های علیمه و دستگاه تعلیم و تربیت ضروری است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به توطئه های دشمنان افزود: حوزه های علمیه و آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی مناسب در راستای پاسخگوی شبهات دینی تلاش کنند.

وی با تاکید بر ضرورت تربیت صحیح نسل جوان و نوجوان، بیان کرد: باید با برنامه ریزی مناسب در راستای تعلیم و تربیت صحیح و دینی دانش آموزان تلاش شود.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه تربیت نسل انقلابی، اعتقادی و ایمانی جوانان هدف مشترک حوزههای علمیه و آموزش و پرورش است، خاطرنشان کرد:  وجه مشترک آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در تعلیم و تزکیه است.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به علم و اخلاق دانش آموزان، بیان کرد: علم و تزکیه اخلاق به عنوان دو اصل مهم تربیتی باید مود توجه قرار گیرد.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: علم، موتور محرک و پیشرفت جامعه و تزکیه، نگهدارنده و عامل سلامت است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه فضای مجازی، گفت: باید با برنامه ریزی مناسب در راستای مقابله با هجمه های دشمنان در عرصه فضای مجازی اقدام شود.

امام جمعه خرم آباد با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی در عرصه فضای مجازی، بیان کرد: فضای مجازی یکی از آسیب های مهم و جدی در اجتماع است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: پاسخگو بودن به شبهات دینی، مصونیت بخشی از آسیب های اجتماعی، تقویت انگیزه دینی دانش آموزان، تربیت نسل اعتقادی، ایمانی و انقلابی جوانان از اهداف مشترک آموزش و پرورش و حوزه می باشد.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار