9198
۲۴ مهر ۱۳۹۵

55 اثر از همدان به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ارسال شد

فاضل عبادی،رئیس بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از حضور پررنگ هنرمندان استان همدان در این جشنواره خبر داد.

به گزارش کودک پرس   فاضل عبادی اظهار کرد:  از مجموع ٣٤٤ اثر ارسالی به بخش‌های مختلف جشنواره، ٥٥ اثر مربوط به هنرمندان استان همدان است.

وی افزود: جشنواره بیست سوم در ۱۰ بخش تخصصی  مسابقه تئاترکودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خردسالان، مسابقه تئاتر خیابانی، مسابقه ‌نمایشنامه‌نویسی و نمایشنامه‌خوانی، مسابقه عکس و پوستر تئاتر، تئاتر بین‌الملل، تئاتر دانش‌آموزی، بخش ویژه (صدسالگی تئاتر کودک و نوجوان در ایران)، کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی برگزار می شود.عبادی ادامه داد: پس از انتشار فراخوان، ٣٤٤ اثر در مهلت تعیین شده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد؛ ٣٩ اثر در بخش نمایشنامه نویسی، ١٢٩ اثر در بخش مسابقه تئاتر خیابانی و ٥٤ اثر مربوط به بخش مسابقه تئاتر کودک است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ادامه داد: در بخش مسابقه تئاتر نوجوان ٦١ اثر، در بخش مسابقه تئاتر خردسال ٥٦ اثر و در بخش دانش آموزی پنج اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

عبادی خاطرنشان کرد: اسامی آثار راه‌یافته به بخش جشنواره، پس از اعلام نظر نهایی شواری بازبینی در هر بخش اعلام خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی، آذرماه ۱۳۹۵ و در شهر تاریخی همدان برگزار می شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار