33014
۱۷ آبان ۱۳۹۶
هر شب ساعت ۱۸ از شبکه دوم سیما؛

مستند سفر پرماجرای دختر نوجوان دانمارکی از راهپیمایی اربعین

مستند سوفیا در هشت قسمت، ماجرای سفر پر رمز و راز این دختر جوان از دانمارک تا کربلا را روایت می‌کند و در نهایت قرار است سوفیا با تلاش تیم برنامه‌ساز، به استودیوی عصر آمده و از جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین علیه‌السلام با مخاطب نوجوان خود به گفت و گو بنشیند.

به گزارش کودک پرس ، اقیانوس آرام عنوان برنامه ای ترکیبی با موضوع اربعین حسینی است که تلاش داشته با استفاده از برخی ویژگی های برنامه سازی، مخاطب نوجوان را پای یک برنامه اربعینی بکشاند. این برنامه در حالی یک هفته قبل از اربعین، هر شب ساعت 18 از شبکه دوم سیما با اجرای محمد سلوکی روی آنتن تلویزیون می رود که در یک آیتم ثابت آن، مخاطبین شاهد روایت زندگی دختر نوجوان دانمارکی به نام سوفیا هستند که به تازگی به دین اسلام گرویده است و امسال نیت کرده در خیل عظیم راهپیمایان اربعین حسینی شرکت نماید.

 

مستند سوفیا در هشت قسمت، ماجرای سفر پر رمز و راز این دختر جوان از دانمارک تا کربلا را روایت می کند و در نهایت قرار است سوفیا با تلاش تیم برنامه‌ساز، به استودیوی عصر آمده و از جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام حسین عله السلام با مخاطب نوجوان خود به گفت و گو بنشیند.

 

بر این اساس سوفیا با سفر از دانمارک به تهران و پس از آن تهران به نجف و حضور در راهپیمایی اربعین امروز چهارشنبه هفدهم آبان ماه پس از تجربه حضور در جمعیت میلیونی راهپیمایان اربعین به کربلا می رسد و میهمان این برنامه خواهد بود.

 

منبع: بولتن نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار