29459
۲۹ مهر ۱۳۹۶
نمایشگاه عکس

نمایشگاه عکاسی خادم و کیانی در کازان روسیه برگزارشد

نمایشگاه مشترک عکس «معماری و طبیعت در ایران» توسط “پارسا خادم”، پسر رسول خادم، عکاس نوجوان ١٢ ساله و “حسین کیانی” در کازان روسیه برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ،عکس‌هایی که در مرکز ملی فرهنگی «کازان» به نمایش گذاشته شدند، در تابستان و پاییز ۲۰۱۷ در شهرهایی چون تهران، کاشان، لاهیجان، نوشهر و همچنین در بندر انزلی گرفته شده‌اند.

ایلفار حضرت حسنوف، امام مسجد قل شریف و معاون مفتی تاتارستان، آقای ایرات سیباگاتولین وزیر فرهنگ جمهوری تاتارستان و معاون وی، خانم گوزل شاریپووا، اقبالی، سرپرست سرکنسولگری ایران در کازان، تورهان دیلماچ سرکنسول ترکیه و اعضای اتحادیه عکاسان جمهوری تاتارستان به منظور تماشای آثار در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه حضور داشتند.

حسین کیانی با اشاره به اینکه آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه فقط بخش کوچکی از ایران چندوجهی است که با سفر به ایران می‌توان آن را نزدیک دیده و لمس کرد، اظهار داشت: هنگامی که به این عکس‌ها نگاه می‌کنم، نمی‌توانم تشخیص دهم کدام یک از آنها برای من و کدام متعلق به شاگردم است.

پارسا خادم “عکاس نوجوان که در ۷ سالگی به هنر عکاسی علاقه پیدا کرده و از سال ۲۰۱۴ در سراسر ایران نمایشگاه‌هایی از آثار خود برگزار نموده، درباره برگزاری این نمایشگاه در روسیه گفت: من می‌دانم که روابط فرهنگی نزدیکی بین ایران و جمهوری تاتارستان وجود دارد و امروز ما سعی کردیم با عکس‌های خود، معماری ایران را نشان دهیم. امیدوارم که این نمایشگاه به آشنایی بیشتر مردم این جمهوری با کشورم کمک کند.

 

 

 

منبع:خبرگزاری میزان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار