29224
۲۹ مهر ۱۳۹۶
عضو هیات مدیره موسسه خیریه کودک و نوجوان ارومیه:

مهدکودک در بند زنان ارومیه افتتاح شد

عضو هیات مدیره موسسه خیریه کودک و نوجوان ارومیه گفت: افتتاح مهدکودک در بند زنان ارومیه خوشبختانه با استقبال روبه‌رو شد و کارایی لازم را دارد.

به گزارش کودک پرس ، علیرضا ملامحمدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کودک پرس در ارومیه، اظهار داشت: از فعالیت‌های مهم و در خور توجه موسسه می‌توان به تاسیس مهد کودکی در بند زنان زندان ارومیه اشاره کرد به طوری که برای نگهداری و ارائه خدمات به نوزادان و کودکان کمتر از شش سال استفاده می‌شود.
وی افزود: کودکان و نوزادانی هستند که مادران‌شان محکوم به حبس شده‌اند ولی کسانی را ندارند که مسئولیت‌‌شان را در خارج زندان عهده‌دار شوند بنابراین ناگذیر در زندان نگهداری می‌شوند.
عضوهیات مدیره موسسه خیریه کودک و نوجوان ارومیه خاطرنشان کرد: این مهد کودک با همکاری و همدلی مسئولین زندان ارومیه و دست‌اندرکاران این مجموعه خیریه راه‌اندازی شده است که کارایی لازم را هم دارد.
ملامحمدی‌زاده اضافه کرد: در این مجموعه برای ارائه خدمات و کمک‌های متنوع به کودکان‌، خانواده‌های زندانیان و اعضای کانون اصلاح و تربیت اقدام می‌شود تا اینکه نوباوگان کمتر در معرض آسیب‌های اجتماعی باشند.
وی با بیان اینکه موسسه خيريه رفاه كودك و نوجوان اروميه به طور غیر رسمی از سال 1382 باهدف حمایت از کودکان یتیم، بیمار، نیازمند و دانش آموزان با استعداد آذربایجان غربی فعالیت خود را آغاز کرده است، گفت: کودکان، با معرفی افراد یا سازمان‌های مختلف به موسسه ارجاع می‌‌شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار