27711
۲۰ مهر ۱۳۹۶
با کشتار مردم در میانمار؛

نقاشی یک کودک میانماری که در فضای مجازی سر و صدا به پا کرد

نقاشی یک کودک میانماری با موضوع کشتار فجیع مردم در میانمار انعکاس وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشت که اولین بار گاردین اقدام به انتشار این نقاشی کرد.

به گزارش کودک پرس ، چوب استکبار جهانی همیشه بر سر مظلومین جهان خورده است و تجربه ثابت کرده است زمانی که این مظلومین از میان مسلمانان باشند شدت عمل مستکبرین به شکل قابل توجهی بیشتر می‌شود.

این روزها اخبار نسل‌کشی مذهبی مسلمانان مظلوم میانمار در سطح وسیعی در رسانه‌های جهان منتشر می‌شود. مسلمین درمانده میانمار که در معرض کشتار وحشیانه ارتش مزدور میانمار قرار دارند در حالی به کشور بنگلادش مهاجرت می‌کنند که در آنجا نیز شرایط مساعدی برای زندگی ندارند و همواره گرسنگی و ناامنی، جان آنها را به خطر می‌اندازد. عمق فاجعه آنجاست که علیرغم وجود وضعیت اسفناک برای زنان و کودکان میانماری، مجامع بین‌المللی سکوت کرده‌اند.

کودکان به دلیل دارابودن روحیات لطیف، بیشتر در معرض آسیبهای روحی و روانی هستند و قرارگیری در شرایط سخت و خطرناک می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری برای آنان به همراه داشته باشد. کودکان معمولاً عواطف، احساسات و آرزوهای خود را در نقاشیهایی که می‌کشند نشان می‌دهند؛ به همین خاطر کودکانی که در رفاه نسبی قرار دارند در نقاشی‌هایشان بیشتر طبیعت را مدنظر قرار می‌دهند. اما زمانی که یک کودک در نقاشیهایش فجایع انسانی را به تصویر می‌کشد نشان‌دهنده این است که ذهنش درگیر مسائل ناهنجاری‌ست که تا پایان عمر با آنها دست‌وپنجه نرم می‌کند.

این نقاشی را که یک کودک میانماری کشیده است این روزها در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود. این نقاشی کودکانه صحنه کشتار فجیعانه ارتش سفاک میانمار را به خوبی نشان می‌دهد.

 

 

 

منبع: خبرنگار

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار