24626
۰۱ مهر ۱۳۹۶

314 دانش‌آموز با استعداد در آزمون سراسری

مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت های بنیاد کودک کفت: 420 شرکت کننده از دانش آموزان با استعداد بورسیه بنیاد کودک در آزمون سراسری سال ۹۶ دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شرکت کردند.

به گزارش کودک پرس ، از میان 420 دانش آموز با استعداد بورسیه بنیاد کودک از 29 نمایندگی این بنیاد در سراسر کشور تعداد 314 دانش آموز در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شدند.

“حرمت ناظری” گفت: از میان 314 دانش‌آموز با استعدادی که در آزمون سراسری امسال پذیرفته شده اند، تعداد 67 نفر در ظرفیت پذیرش روزانه دانشگاه‌های دولتی و 247 نفر در ظرفیت پذیرش‌های دیگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی پذیرفته شده اند.

“ناظری” تصریح کرد: بنیاد کودک امسال شاهد موفقیت بیشتر دانش آموزان بورسیه بنیاد، نسبت به سال های گذشته بود.

وی گفت: از میان دانش آموزان پذیرفته شده در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی، 6 نفر در گروه پزشکی و دندانپزشکی، 14 نفر در گروه علوم پزشکی ، 40 نفر در گروه مهندسی و دیگر دانش آموزان با استعداد این بنیاد در دیگر رشته های دانشگاهی پذیرفته شدند.

“مدیر واحد ارتباطات و جلب مشارکت های بنیاد کودک” با تاکید بر حمایت این بنیاد از این دانش آموزان گفت: بدیهی است؛ دانش آموزان پذیرفته شده بورسیه بنیاد تا زمانی که مشغول به تحصیل هستند از بورسیه بهره مند خواهند بود.

 

 

منبع:ایسکانیوز

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار