موقعیت فعلی شما : خانه/بانک اطلاعاتی
22800
۱۱ شهریور ۱۳۹۶

آدرس و مشخصات بیمارستان کوثر ایلام

این زایشگاه بعد از چهارسال فعالیت و استقبال مردم در سال ۱۳۸۱ به عنوان تنها بیمارستان تخصصی زنان به بهره وری رسید.

به گزارش کودک پرس ،بیمارستان و زایشگاه کوثر نخستین کلینیک جراحی خصوصی است که در سال۱۳۷۲ با ۱۰ تخت فعالیت قانونی خود را در شهرایلام شروع کرد.بیمارستان در سال ۱۳۸۳ به بیمارستان جنرال زنان ارتقاء یافت. دکتر امیلیا عبداللهی متخصص زنان و زایمان و نازایی موسس این بیمارستان مخصوص زنان است. دکتر امیلیا عبداللهی، فیلیپینی -ایرانی است. دکتر عبداللهی مدت 33 سال است که مشغول طبابت و خدمت‌رسانی به ایلامی هاست. اوعلاوه بر دریافت لوح‌های متعدد به عنوان پزشک نمونه استانی و کشوری، به دلیل افتتاح و راه‌اندازی اولین بیمارستان و زایشگاه خصوصی- تخصصی زنان و زایمان در منطقه غرب و به تبع آن، جذب 120 نیروی پزشکی و خدماتی، به عنوان کارآفرین برتر در سالهای متوالی از طرف ارگانهای مختلف برگزیده و معرفی شده است.

 بیمارستان کوثر در بخشهای جراحی زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، جراحی چشم، جراحی مغز و اعصاب، ارتوپدی، جراحی ارولوژی، جراحی گوش و حلق و بینی، پست پارتوم و جراحی فک و صورت فعالیت می کند. بیمارستان کوثر خدمات زایمان در آب هم ارائه می کند. برای تجربه زایمان در آب که یکی دوسالی است در زایشگاههای ایران هم انجام می شود باید با پزشک همراه و البته مسئولان بخش زنان بیمارستان هماهنگ کنید. جالب است بدانید که در این بیمارستان خصوصی هزینه زایمان طبیعی رایگان است.

از بسته های تعریف شده در طرح تحول نظام سلامت، ترویج زایمان طبیعی رایگان در بیمارستان های دولتی و خصوصی است . رئیس و دست اندرکاران بیمارستان خصوصی کوثر ایلام در راه رسیدن به اهداف طرح تحول نظام سلامت و ارائه مطلوب ترین خدمات با رایگان کردن هزینه زایمان طبیعی به جا افتادن و عادی شدن زایمان طبیعی کمک می کنند. بیمارستان و زایشگاه کوثر درجه یک ارزشیابی را هم به دست آورده است. بخش زنان بیمارستان کوثر یکی از مجهزترین بخشها در بین بیمارستانهای خصوصی کشور است. بیمارستان کوثردر چند سال گذشته مرجع اصلی زنان باردار استان ایلام و حتی استانهای مجاور است. این بیمارستان و زایشگاه یکی از مهمترین مراکز درمانی و پزشکی در غرب ایران است.
آدرس: بلوار امام علی (ع)
تلفن: 32224970
اگر در بیمارستان کوثر ایلام زایمان کرده‌اید یا یکی از نزدیکان شما تجربه زایمان در این بیمارستان داشته است، می توانید تجربه هایتان را با ما به اشتراک بگذارید.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

یک نظر برای "آدرس و مشخصات بیمارستان کوثر ایلام"

برای دادن گواهی ولادت متاسفانه متصدی مربوطه در بیمارستان موجب نارضایتی و سرگردانی شده هرچند کیفیت بیمارستان و زایشگاه ان بسیار عالیست که دکتر عبدالهی باید چاره اندیشی کند

آخرین اخبار