موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
213952
۰۱ اسفند ۱۳۹۸

رفتار وحشیانه پلیس آمریکا با نوجوان مبتلا به بیماری روانی+ فیلم و تصاویر

پلیس شهر “کارولینای شمالی” آمریکا در مواجهه با نوجوان ۱۶ ساله‌ای که سابقه بیماری اعصاب و روان داشت، او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش کودک پرس ، رفتار وحشیانه پلیس‌ و نگهبانان یک مرکز “نگهداری از بیماران روانی” در “کارولینای شمالی” آمریکا با یک پسر نوجوان که از بیماری اعصاب و روان رنج می‌برد، باعث شکایت مادر این نوجوان از آنها شد.

پایگاه خبری “دیلی میل” در گزارشی نوشت، “جسیکا لانگ” مادر “هایدن” 16 ساله، برای سپردن فرزند خود به مرکز “نگهداری از بیماران روانی” مراجعه می‌کند، اما با پرخاشگری فرزند خود مواجه می‌‌شود؛ نگهبان مرکز برای رسیدگی به اوضاع وارد صحنه شده و با فحاشی و تهدید نوجوان روبه‌رو می‌‌شود و پس از آن شروع به ضرب و شتم نوجوان می‌کند.

نگهبان مرکز در ادعایی بیان کرده است که نوجوان 16 ساله در جیب خود اسلحه‌ای را داشته است و به همین خاطر نگهبان او را به زمین هل داده و سرنگون می‌کند.

 

این درگیری باعث ورود پلیس به صحنه می‌شود؛ این پسر نوجوان که سابقه بیماری روانی نیز داشته است، عصبانی شده و شروع به پرخاشگری می‌کند و پلیس نیز بلافاصله نوجوان را به زمین پرت کرده و مورد ضرب و شتم قرار می‌دهد.

نگهبانان و پلیس به طرز وحشیانه‌ای با این نوجوان بیمار برخورد کرده و او را مصدوم می‌کنند.

رییس پلیس شهر کارولینا در توجیه رفتار ماموران خود می‌گوید که ماموران، وظیفه خود را برای نجات جان انسان‌ها انجام داده‌اند!

 

حال مادر این نوجوان از ماموران برای رفتار وحشیانه آنها شکایت کرده است؛ او درباره این رفتار گفت: «رفتار ماموران و نگهبانان باعث عصبانیت بیشتر فرزندم شده است.»

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار