موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
213734
۲۸ بهمن ۱۳۹۸

توصیه‌های مهم رهبرانقلاب به پسران نوجوانی که وارد وادی تکلیف می‌شوند

صفحه مجازی نوجوان، توصیه‌های مهم رهبرمعظم انقلاب به پسران نوجوانی که وارد وادی تکلیف می‌شوند را تحت عنوان «آغاز ماموریت ویژه ۲» منتشر کرده است.

به گزارش کودک پرس ، متنی از سوی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به نامه یک دختر نوجوان درباره موعد تکلیف الهی و ورود به این وادی در فضای مجازی منتشر شد که ایشان در این متن مسئله تکلیف را به وی تبریک گفتند و توصیه‌هایی برای دختران و پسرانی که به این عرصه تکلیف الهی وارد می‌شوند، بیان داشتند.

امروز نسخه مشابه‌ای برای پسران نیز منتشر شده است که نشان می‌دهد این امر به یک اندازه برای همه واجب است.

از این رو صفحه مجازی نوجوان وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای با انتشار عکس نوشته‌ای، توصیه‌های مهم رهبرمعظم انقلاب به نوجوانانی که وارد وادی تکلیف می‌شوند را تحت عنوان «آغاز ماموریت ویژه ۲» منتشر کرده است.

 

در متن کامل این عکس نوشته آمده است:

«وارد شدن به وادی تکلیف الهی، بر شما مبارک باد. شما اکنون مخاطب خدای بزرگ و مهربان هستید و این شرف عظیمی است. سعی کنید دستورات خدا را یاد بگیرید و به آن عمل کنید. این، شما را خوشبخت و ارزشمند و مفید برای دیگران خواهد کرد. رهبران اسلام یعنی پیغمبر و ائمه معصومین علیهم السلام بهترین پیشوایان‌اند؛ سعی کنید آن‌ها را بشناسید و پیروی کنید.

درس خواندن و تهذیب اخلاق و هوشیاری سیاسی همراه با تلاش‌های انقلابی، وظائفی هستند که دختران و پسران این نسل باید آن‌ها را هرگز فراموش نکنند. من سالگرد مکلف شدن شما را تبریک میگویم و برای شما دعا می‌کنم.»

همچنین این صفحه در متن این پست نوشته است:

«#جزوه | آغاز ماموریت ویژه ۲

پسرا غصه‌نخورن! هوای شما رو هم داریم… اینم نسخه پسرونه جزوه!

یک تبریک ویژه، یک بشارت ویژه، یک توصیه ویژه و یک ماموریت ویژه برای شما نوجوان‌ها

پاسخ آقا به نامه نوجوانی که سالگرد تکلیف خود را جشن گرفته بود. می‌توانید #سفیر نو+جوان باشید؛ این دیدنی را چاپ کرده و در مدرسه، هیئت، مسجد و… با اجازه متولیان نصب کنید و تصویر آن را برای‌مان ارسال کنید.
Nojavan.khamenei.ir»

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار