213503
۲۳ بهمن ۱۳۹۸

راه‌اندازی اولین انجمن حقوق کودک در یاسوج

در کهگیلویه و بویراحمد اولین انجمن حقوق کودک با هدف ارتقاء آگاهی جامعه و کاهش خشونت علیه کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، همزمان با حضور عباسی معاون حقوق بشر و امور بین‌الملل وزارت دادگستری در نشست با کودکان و نوجوانان و افتتاح انجمن عکاسی این استان ، پیشنهاد راه اندازی اولین انجمن حقوق کودک در یاسوج  داده شد.

وی راه اندازی انجمن حقوق کودک را گامی مهم در ایفاد حقوق کودک و ارتقاء آگاهی‌های عمومی و تخصصی در این حوزه دانست و اظهار داشت: هدف از راه‌اندازی انجمن حقوق کودک را  ابتدا آموزش به همه گروه‌ها و افراد جامعه و آموزش به اولیا که حقوق کودک و نهایت آموزش به گروه‌های هدف است.

عباسی به مدارس حقوق کودک اشاره کرد و افزود:جای کانون پرورش فکری و مربیانش در این مدارس خالی است و در اولین فرصت با رایزنی با ستاد کانون کانون پرورش فکری را به همکاری با این مدارس دعوت خواهیم کرد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این نشست گفت: هر آموزشی که به زبان هنر عنوان شود اثرگذاری بیشتری دارد و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این مقوله موفق عمل کرده است.

کبری اخلاقی نیا افزود: همه ما موظف هستیم راه رسیدن کودکان و نوجوانان را به حقوقشان مهیا کنیم.

وی ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آمادگی لازم را دارد به عنوان اولین استان انجمن حقوق کودک را در کانون پرورش فکری راه اندازی نماید.

منبع: کانون پرورش فکری

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار