موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
212894
۰۹ بهمن ۱۳۹۸

اقدام وحشتناک پدر کودک با دیدن صحنه درگیری پسرش! + فیلم

مرد چینی که با دیدن صحنه درگیری دخترخردسالش با یک کودک دیگر دست به اقدامی وحشیانه زده بود توسط پلیس این کشور بازداشت شد.

به گزارش کودک پرس ، پلیس چین مردی را که اقدام به پرت کردن یک کودک در محل بازی رستورانی در این کشور کرده بود بازداشت کرد. این مرد پس از آنکه با صحنه درگیری دختر خردسالش با یک کودک دیگر روبرو شد در عملی وحشیانه اقدام به پرت کردن این پسر کرد.  

این اتفاق روز دوشنبه در  محل بازی رستورانی در شهر “ناننینگ”، مرکز استان گوانژی چین رخ داد. ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته رستوران تهیه شده اقدام وحشیانه این مرد را به تصویر می‌کشد. این ویدئو نشان می‌دهد “هوآنگ” با رساندن خود به قلعه بازی، دست پسر ۴ ساله را گرفته و با بیرون کشیدن این کودک از داخل قلعه او را حدود ۴ متر روی زمین پرتاب می‌کند.

“وانگ”، مادر این کودک به رسانه‌های محلی این کشور گفت که او در لحظه وقوع حادثه برای خرید شیر به فروشگاهی در نزدیکی رستوران رفته بود و پس از بازگشت از طریق ویدئوی ضبط شده توسط دوربین مداربسته به ماجرا پی برد. بنا به گفته این زن این ماجرا به خاطر یک اسباب بازی بین دختر او و پسر خردسال این مرد اتفاق افتاد. بنا به گفته این زن پسرش در این حادثه از ناحیه آرنج و گوش دچار جراحت سطحی شد. این مرد پس از این اقدام خود با مقصر دانستن پرسنل رستوران  بلافاصله به همراه پسرش آنجا را ترک کرده بود.

 

پلیس روز چهارشنبه با اعلام خبر بازداشت این مرد گفت او باید مدت ۱۰ روز را در بازداشت بسر ببرد و همچنین ملزم به پرداخت ۵۰۰ یوان (د ۷۳ دلار) شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار