موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212788
۰۷ بهمن ۱۳۹۸

جزئیات جشنواره کودک و نوجوان «من، آینده ای روشن» اعلام شد

جزییات برگزاری جشنواره کودک و نوجوان «من، آینده‌ای روشن» بررسی شد.

به گزارش کودک پرس ، این جلسه صبح یکشنبه ۵ بهمن با حضور ابراهیم شریفی معاون هنری و سینمایی، احمد رویایی رئیس انجمن هنرهای تجسمی استان تهران، نادر نیکخواه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار، دکتر رنجبر شهردار باغستان، شمس آبادی معاون شهردار و اعضای انجمن هنرهای تجسمی استان تهران در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهریار برگزار شد.

ابراهیم شریفی در این جلسه با تشریح جزئیات جشنواره گفت: این جشنواره در حوزه هنرهای تجسمی و در رده سنی کودکان و نوجوانان ۸ تا ۱۷ سال برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ترغیب ، تشویق و شناسایی استعدادهای بالقوه هنری کودکان و نوجوانان در خلق آثار هنری با موضوع نگاه و ترسیم تصویری از آینده ای روشن دانست و افزود: این جشنواره در سطح استان تهران و شهرستان های تابعه و به منظور ایجاد علاقه و زمینه های آشنایی و توسعه هنر در بین نسل آینده ساز برگزار خواهد شد.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: این رویداد هنری به همت انجمن هنرهای تجسمی استان تهران و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شهریار و  شورای اسلامی شهر باغستان برگزار خواهد شد و علاقمندان تا ۲۸ بهمن ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

 

ابراهیم شریفی ابراز امیدواری کرد: با برپایی این جشنواره و شناسایی استعدادهای هنری کودکان و نوجوانان ، بتوانیم در راه تحقق اهداف آن و تقویت جایگاه هنر به عنوان جریانی اثرگذار و مستقل در سطح جامعه و استان و همچنین گسترش و جذب مخاطبان بیشتر در این حوزه گام برداریم.

 

 

 

منبع: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار