موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
212775
۰۷ بهمن ۱۳۹۸

نیاوران میزبان طرح «خواندن در موزه‌» می‌شود

یکصد و سومین طرح «خواندن در موزه‌» با روایتگری لیلا کفاش‌زاده در موزه جهان‌نمای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، طرح «خواندن در موزه» با هدف ترویج و ترغیب مردم به کتاب و کتاب‌ خوانی و ایجاد انگیزه و علاقه برای بازدید از موزه‌ها، با همکاری مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران و حمایت معنوی کمیته ملی موزه‌های ایران (ایکوم) سه‌شنبه ۸ بهمن ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵ در موزه جهان‌نما برای علاقمندان اجرا می‌شود.

در این دوره از این طرح به بازخوانی کتاب “هنر چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند” نوشته آلن دوباتن و جان آرمسترانگ پرداخته شده و در کنار این برنامه، حاضرین با آثار هنری موزه جهان نمای این مجموعه نیز آشنا خواهند شد.

طرح «خواندن در موزه» پیشتر نیز طی دو دوره در سال جاری در موزه کتابخانه اختصاصی این مجموعه اجرا شده و با توجه به استقبال گردشگران، موزه جهان نما میزبان سومین دوره این رویداد در این مجموعه شده است.

 

شرکت در این برنامه برای عموم آزاد بوده و علاقمندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند در زمان اعلام شده به موزه جهان نمای مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران واقع در میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه نمایند.

منبع: ایلنا
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار