212753
۰۷ بهمن ۱۳۹۸

برگزاری مسابقه«مدافعان حرم همچون پدر مهربان» در ماسال

عربان گفت: مسابقه نقاشی و خوشنویسی در راستای بزرگداشت سردار سلیمانی و مدافعان حرم با عنوان «مدافعان حرم همچون پدر مهربان» در ماسال برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، «تکتم عربان» با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: کمیته کودک و نوجوان با هدف برنامه‌ریزی و تولید محتوای کیفی برنامه‌های دهه فجر برای مخاطب کودک و نوجوان با حضور دستگاه‌هایی از جمله کانون پرورش فکری، آموزش و پرورش، بهزیستی و … تشکیل شده است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ماسال با بیان اینکه درک درست مفهوم انقلاب و انتقال موثر آن به کودکان و نوجوانان از محوری‌ترین کار کانون است افزود: چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی است تا با برنامه‌ریزی محتوایی کودکان و نوجوانان را با اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی آشنا و مانوس سازیم.

وی با بیان اینکه این کمیته در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های مختلفی برگزار می‌کند گفت: برنامه تلفیقی با کانون کودک و نوجوان شاندرمن برگزار می‌کنیم به این گونه یک روز کانون شاندرمن میزبان کلیه مربیان و اعضای کانون ماسال در آنجا است و روز دیگر کانون ماسال میزبان کانون شاندرمن با کلیه مربیان و اعضا است.

عربان با بیان اینکه در صددیم برای مناطق محروم و روستایی این شهرستان به صورت میدانی برنامه اجرا کنیم تصریح کرد: نقاشی بر روی صورت کودکان در راهپیمایی 22 بهمن از دیگر برنامه‌ها است.

مسئول کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر ماسال با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی و خوشنویسی در راستای بزرگداشت سردار سلیمانی و مدافعان حرم با عنوان «مدافعان حرم همچون پدر مهربان» خاطرنشان کرد: کودکان و نوجوانان تا 5 اسفند فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت کنند.

وی با بیان اینکه این کانون در تمام ایام دهه فجر برنامه برگزار می‌کند اظهار کرد: حضور با شکوه اعضای کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ماسال در راهپیمایی 22 بهمن پایان بخش برنامه‌های دهه فجر است.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار