موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212740
۰۶ بهمن ۱۳۹۸

۵۰ هزار نفر در فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان خلخال مشارکت کردند

رییس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال گفت: از سال ۷۲ تاکنون بیش از ۵۰ هزار کودک و نوجوان خلخالی بصورت مستمر و یا موردی در فعالیت‌های مختلف این کانون مشاکت کردند.

به گزارش کودک پرس ، زهرا محیطی از افزایش اعضای فعال کانون در سال جاری در مقایسه با سال گذشته خبر داد و افزود: تعداد اعضای فعال در سال گذشته ۲ هزار و ۷۰۰ نفر بود که این میزان با ۷۰۰ نفر افزایش به سه هزار و ۴۰۰ نفر در سال جاری رسیده است.

وی اظهارداشت: خدمات مختلف ارائه شده به اعضای فعال و یا مراجعان موردی در چند  رشته مهارتی ،آموزشی ،فرهنگی ،هنری ،علمی ،ادبی و اسلامی بوده که در دوره‌های یک تا ۶ ماهه صورت گرفته است.

وی به کسب رتبه نخست استانی کودکان و مربیان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خلخال در جشنواره قصه‌گویی امسال استان اردبیل اشاره کرد و گفت: اعضای کانون خلخال همچنین موفق به کسب عنوان برگزیده منطقه‌ای برای راه‌یابی به جشنواره کشوری قصه‌گویی شدند.

او با بیان اینکه مقدمات راه‌اندازی کتابخانه سیار خودرویی کانون خلخال برای ارائه خدمات کتاب در مناطق روستایی شهرستان فراهم شده، افزود: راه‌اندازی کانون زبان‌های خارجی از جمله خواسته‌های اعضای کانون می‌باشد.

 

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

 

 

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار