موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
212737
۰۶ بهمن ۱۳۹۸

شلیک نوجوان آمریکایی به حاضران در نمایش مد لباس

رسانه‌ها از تیراندازی نوجوان آمریکایی به حاضران در یک نمایش مد لباس در شهر «لاس وگاس» ایالت نوادا خبر دادند که در نتیجه آن حداقل سه نفر زخمی شدند.

به گزارش کودک پرس ، در ادامه خبرساز بودن تیراندازی‌های مسلحانه در آمریکا این بار از لاس وگاس خبر رسیده که یک نوجوان بعد از تیراندازی به حاضران در یک نمایش مد لباس و زخمی کردن حداقل سه نفر، از صحنه متواری شده است.

به نوشته «اسپوتنیک»، گزارش‌های رسانه‌های آمریکایی از حضور پر شمار نیرو‌های پلیس این کشور در «بلوار لاس وگاس و اسپرینگ مانتن» شهر لاس وگاس حکایت دارد؛ حضوری که بعد از انتشار خبر‌ها درباره حمله مسلحانه به یک نمایش مد لباس انجام شده است.

بنا بر اعلام پلیس آمریکا، یک نوجوان آمریکاییِ مسلح اقدام به تیراندازی به افراد حاضر در این نمایش مد لباس کرده است؛ نمایش مد لباس که بیشتر حاضران در آن را نوجوانان تشکیل می‌دادند.

به گفته پلیس، این نوجوان بعد از درگیر شدن با تعدادی از افراد حاضر، تیراندازی را آغاز کرد و بعد از شلیک به حداقل سه نفر، از صحنه درگیری متواری شده است.

مقام‌های آمریکایی می‌گویند که حال سه زخمی این تیراندازی وخیم نیست و انتظار می‌رود به زودی حالشان خوب شود.

پلیس آمریکا با بیان اینکه جستجو برای یافتن ضارب نوجوان ادامه دارد، از ساکنان لاس وگاس خواسته از نزدیک شدن به صحنه درگیری پرهیز کنند.

رسانه‌ها و مقام‌های آمریکایی درباره هویت ضارب متواری لاس وگاس اظهارنظری نکرده‌اند.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار