موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث
212716
۰۶ بهمن ۱۳۹۸

رحمانی: برای کسب بهترین نتیجه به فرانسه می‌روم/ بار سنگینی بر روی دوش من قرار دارد

تنیس‌باز ۱۳ ساله ایران گفت: مسابقات فرانسه بهترین رقابت زیر ۱۴ ساله‎های دنیا است، به خوبی می‎دانم که بار سنگینی بر روی دوش من قرار دارد.

به گزارش کودک پرس ، کسری رحمانی تنیس‌باز 13 ساله ایران قرار است در مسابقات معتبر les petites AS شرکت خواهد کرد. این مسابقات یکی از معتبرترین رویداد تنیس زیر 14 ساله‎های دنیاست که در فرانسه برگزار می‎شود.

کسری رحمانی در خصوص حضورش در این بازی‌ها گفت: این مسابقات بهترین رقابت زیر 14 ساله‎های دنیا است. به خوبی می‎دانم که بار سنگینی بر روی دوش من قرار دارد. این برای اولین بار است که یک ورزشکار از کشورمان در این تورنمنت شرکت می‎کند. مطمئن هستم با تلاش خودم و مربیانم بهترین نتایج را برای ایران عزیز کسب خواهم کرد.

وی با اشاره به دیدارش با وزیر ورزش و جوانان، تاکید کرد: دیدار خیلی خوبی با وزیر ورزش و جوانان داشتم و از او تشکر و قدردانی می‎کنم که وقت خودش را به من اختصاص داد. از اینکه ایشان حرف‎هایم را گوش داد، بسیار خوشحالم. او از من خواست تمام تلاشم را انجام دهم تا بهترین نتایج را کسب کنم و هرگز نا امید نشوم.

رحمانی در خصوص میزان شناختش از حریفان خود تصریح کرد: با تلاش فراوان، فیلم‎هایی از مسابقات حریفانم پیدا کردم تا آنها را آنالیز کنم. تعدادی از بازی‎های آنها را دیده‎ام و همین جا قول می‎دهم که تمام تلاش خودم را انجام بدهم. تمرینات خوبی در این دو ماه داشتم و با صددرصد آمادگی راهی فرانسه می‎شوم. تشکر ویژه‎ای از مربی و بهترین بازیکنان کشورمان دارم که در این مدت تجربیات خودشان را در اختیار من قرار دادند. آنها در این مدت وقت زیادی را برای من صرف کردند.

وی اظهار داشت: می‎توانم به دنیا نشان بدهم که ورزشکاران ایرانی چه توانایی دارند. بار سنگینی روی دوش من است اما سعی می‎کنم نماینده خوبی برای ایران باشم. سعی می‎کنم تمام نکاتی را که تا به امروز آموخته‎ام در زمین اجرا کنم. برای کسب بهترین نتیجه به میدان مسابقه می‎روم. آماده هستم و به درخشش در این مسابقات امیدوارم. از اول به فکر قهرمانی در این مسابقات بودم و هر شب با این فکر می‎خوابم.

رحمانی افزود: تمامی مسابقاتی که در این مدت شرکت کردم، در زمین‌های هاردکورت بوده است. اندونزی، مالزی، دبی، بحرین و … همگی هاردکورت بوده است. تمریناتم هم در این دو هفته اخیر در زمین‎های هاردکورت برگزار شده است. به همین جهت مشکل خاصی برای بازی کردن در این زمین ندارم.

وی تصریح کرد:  تنیس را از 7 سال پیش در آکادمی آپت شروع کردم. 4 سال است در آکادمی آپتیژن پرو زیر نظر تونی و آنتونی در حال آموزش هستم. امیر صدری، مدیر تنیس آپت این بستر را فراهم کرد که برای اولین بار مربیان خارجی به ایران بیایند و ما را در مسیر پیشرفت قرار داد. حضورم در این مرحله به لطف تیم آپت و مربیان خارجی این تیم بوده است. طی یکی دو سال اخیر مقام‎های خوبی دست پیدا کردم.

 

رحمانی تاکید کرد: من هم مانند همه می‎خواهم به بالاترین درجه برسم. می‎خواهم قهرمان جهان شوم و هر گرنداسلمی را چندبار برنده شوم. دوست دارم روزی فرا برسد که بتوانم الگوهای خودم یعنی نادال و جوکوویچ را شکست بدهم. من و دوست خوبم امیرعلى قوام کنار همدیگر با تونى کار کردیم. طى چند سال گذشته در کنار یکدیگر قهرمانی‌هاى مختلفى برای تیم ایران به ارمغان آوردیم. قهرمانى در مسابقات زیر ١٢ و ١٣ سال غرب آسیا از جمله این رقابت‌ها بود. هر دو عضو تیم غرب آسیا بودیم که مسابقات قهرمان غرب آسیا شرکت کردیم. در تمامى این مسابقات مربى تیم تونى بود.

 

 

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار