موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
212688
۰۶ بهمن ۱۳۹۸

صحنه زشتی که نوجوان گستاخ در داخل قطار خلق کرد!

مرد جوان با اقدام به موقع خود درس خوبی به نوجوانی که در داخل قطار در حال گستاخی به یک مرد سالخورده بود، داد.

به گزارش کودک پرس ، احترام به بزرگتر‌ها و به خصوص افراد سالخورده و پیر از وظایف کوچکتر‌ها به ویژه  افراد جوان و نوجوان به شمار می‌رود. آن‌ها با سفیدکردن موی خود درایی از تجربه را با خود به همراه دارند و می‌توانند در موقعیت‌های مختلف راهنمای جوانان باشند؛ بنابراین گوش دادن به اندرز و توصیه‌های دلسوزانه آن‌ها نه تنها ضرری برای افراد جوان ندارد بلکه  مانند چراغی راه را از بیراهه به آن‌ها نشان می‌دهد.

اما به تازگی برخورد زشت و ناشایست نوجوان گستاخ با یک مرد سالخورده در یکی از قطار‌های شهر سیدنی در کشور استرالیا خبرساز شده است. این نوجوان عصبانی که ظاهرا در داخل یک قطار مملو از جمعیت در حال ناسزاگفتن بود پس از آنکه از سوی این پیرمرد به آرامش دعوت شد شروع به بی حرمتی به او کرد. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه بی حرمتی این پسر نوجوان به این مرد سالخورده را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو صدای این پسر شنیده می‌شود که در جواب پیرمرد می‌گوید: «چه غلطی می‌خواهی بکنی؟   آیا می‌خواهی حالت را جا بیاورم؟ (تو را بزنم).

در این لحظه یکی از مسافران که از بی حرمتی نوجوان به مرد سالخورده بسیار ناراحت شده بود به سمت این نوجوان حمله ور شد و  در حالی که گلوی او را گرفته بود خطاب به او  گفت: «چی گفتی؟ کی رو می‌خوای بزنی؟» در ادامه در حالی که این نوجوان روی صندلی خود نشست دوباره مرد جوان خطاب به او گفت: «از قطار پیاده شو.   تو می‌خوای این پیرمرد را بزنی؟ چرا جرات نداری مرا بزنی؟»

 

در این لحظه یکی دیگر از مسافران به این نوجوان نزدیک شد و به آرامی از او خواست قطار را ترک کند، اما این پسر از ترک قطار خودداری کرد. در این ویدئو صدای این مرد شنیده می‌شود که بلند فریاد می‌زند: «گم شو برو بیرون…»

 

گفتنی است؛ پلیس محلی استرالیا اعلام کرده در جریان این ویدئو که به شکلی گسترده در شبکه‌های اجتماعی این کشور در حال انتشار است قرار گرفته است.

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار