موقعیت فعلی شما : خانه/استانها
212648
۰۵ بهمن ۱۳۹۸

ورود دادگستری استان بوشهر به‌عنوان مدعی‌العموم در کودک‌آزاری

دادگستری استان بوشهر به‌عنوان مدعی‌العموم در کودک‌آزاری و کودک همسری ورود می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، علی جمادی در آئین انعقاد تفاهم‌نامه چندجانبه حقوق کودک با تقدیر از معاون سیاسی استاندار بوشهر به خاطر فراهم کردن زمینه انعقاد این تفاهم‌نامه اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌های چندجانبه درصورتی‌که به‌صورت متمرکز پیگیری و اجرایی شود نتایج ملموس‌تری خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هرچند کودک‌آزاری و کودک همسری امری تقبیح شده است ولی باید بر اساس آمار دقیق موضوعات را اولویت‌گذاری و پیگیری کنیم.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر بابیان اینکه دادگستری استان بوشهر به‌عنوان مدعی‌العموم در کودک‌آزاری ورود می‌کند افزود: پیشگیری و مهار بحران تا قبل از وقوع یک ضرورت است و راهکار کم‌هزینه‌تری است.

جمادی بیان کرد: این تفاهم‌نامه گویای عزم همگانی برای مقابله با یک موضوع مهم اجتماعی است و امیدوارم باکیفیت مطلوب اجرایی شود.

وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی برای مقابله با پدیده شوم کودک‌آزاری باید بر اساس اطلاعات دقیق صورت گیرد گفت: دادگستری برای اجرای این تفاهم‌نامه با تمام ظرفیت همکاری خواهد کرد و در حوزه معاونت اجتماعی و حوزه دادستان‌ها هر جا نیاز باشد به‌عنوان مدعی‌العموم ورود خواهیم کرد.

رئیس‌کل دادگستری استان بوشهر خاطرنشان کرد: به‌عنوان یک تعهد اجتماعی به تمام حوزه‌های قضائی دستور همکاری می‌دهیم و قضات توانمند را برای این مأموریت انتخاب می‌کنیم.

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار